-
2nd February 2008, 00:43
Lieutenant
- f o r t a p t - teaser
Youtube: [ame]http://uk.youtube.com/watch?v=NodOLn2rkng[/ame]
Høy Kvalitet: http://www.pyrodv.com/TrailerUnfinishedV8.mov
Info: 03062013
work in progress.
-
2nd February 2008, 02:24
- f o r t a p t - teaser
Effektene har du fått bra til, hovedsaklig da skurren. Ellers virker dette meget kjent, hører rykter om at Hollywood kommer med akkurat samme type film, om jeg ikke tar helt feil går den på kino nå. Er du ute med remaken samtidig som den er på kino eller?
-
2nd February 2008, 02:30
Lieutenant
- f o r t a p t - teaser
Du snakker sikkert om Cloverfield.
Dette er noe helt anna cloverfield.
Takk.
-
2nd February 2008, 02:33
- f o r t a p t - teaser
Ja, jeg snakket om Cloverfield.
Nei, hvordan kan dette være noe helt annet enn cloverfield?
På forhånd takk.
-
2nd February 2008, 02:57
Lieutenant
- f o r t a p t - teaser
Anna story.
Kansje explosjonen som ligna? eller hvordan jeg klippa det? Jeg prvøver å utvikle min egen stil og typisk så ligner den for mye på han J.J Adams sin..
-
2nd February 2008, 03:13
- f o r t a p t - teaser
Teit å kalle det Fortapt når det allerede er en serie ved dette navnet, spør du meg. Lignet skummelt mye på Cloverfield..
-
2nd February 2008, 09:08
- f o r t a p t - teaser
http://www.axp.no/fortapt/
Du kunne ha kommet på en annen tittel :wink:
Utrolig forvirrende å prate om miniserien "Fortapt" nå, hvis plutselig en ny film skal hete det samme.
-
2nd February 2008, 09:31
Captain
- f o r t a p t - teaser
Det ser jo bra ut, men jeg er enig i hva de andre sier. Det ligner for mye på Cloverfield. Tittelen ligner også for mye på miniserien "Fortapt" :P
Jeg synes det er litt teit at det handler om at de skulle ut å lage film. Tror du de ikke ville støtt på problemene uansett?
-
2nd February 2008, 09:56
Commander
- f o r t a p t - teaser
ja jeg og blei forvirra over tittelen...
-
2nd February 2008, 11:18
- f o r t a p t - teaser
Synes dette var bra laga jeg. Ser fram til denne. Spennende klipp. Digitale forstyrrelser er tøft. Ekksplotsjonene var ikke ille, selv om de riktignok var ekstremt korte og filmet virrete. Men det er jo måten å få det realistisk på. Nå har ikke jeg sett Cloverfield, så kan være det er derfor dette ikke plager meg. Men dere har nok tenkt det samme. Lettere å få det til å se høybudsjett ut når man filmer HUD. Tittelen gjør heller ikke noe. Ingen har rettighetene på filmtitler, og man vil til slutt gå tom for ord om man skulle bruke ubrukte titler hele tiden. Det er tross alt bare en amatørfilmserie du har kopiert navnet til. En serie kanskje 100 personer har sett. Hadde du kopiert navnet til noe alle kjente til, ville det stilt seg anderledes. Eller hvis det var et navn som stakk seg tydeligere ut enn bare "fortapt" som er et ganske enkelt ord som kan tilpasses en rekke filmer.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker