Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Stavanger, Orre
    Svar
    41

Standard Fem Fatale (Offisiell Trailer)

Poster Traileren til den nyeste filmen vår, Fem Fatale.

http://www.youtube.com/watch?v=Q7qbV...eature=channel

Eller Vimeo:
    http://www.vimeo.com/12345953

Nettsiden, www.femfatale.no, er oppe å går i starten av uken.

Tilbakemeldinger mottas med takk!
    Sist endret av OlaHaldor; 6th June 2010 kl 23:31

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2009
    Sted
    Oslo
    Svar
    56

Standard

Det var desverre ekstremt skuffende, trailern hadde ikke det futte som en trailer trenger. Stemmen i bakgrunnen var bare irriterende.
    Den ga meg heller ingen som helst informasjon om hva filmen handlet om.
    Musikken var alt for treg, og traileren unødvendig lang.
    Selvom jeg ser talente deres, var ikke akkurat denne imponerende.
    Men lykke til videre

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard

Jeg vil vel ikke gå så langt som å si at det er skuffende. Men den kunne helt klart vært bedre. Den forrige teaser/traileren jeg så var hakket bedre. Sier meg enig i at den ikke sier meg egentlig noen ting. Det er litt for mye tassing og bråkjekke jenter og for lite selvreklame. Det bør komme skikkelig fram at dette er grindhouse rape revenge. Du sa noe om at den ikke er fullt så kraftig grindhouse lenger? I så fall er det bare dumt å få traileren til å gi inntrykk av det. Dere vil at traileren skal passe for flere - men dette er vel uansett ikke en film for unger, så dere kan like gjerne pøse med med noe grisevold. Jeg ser nok potensiale i dette, men til et budsjett på oppi 100k, så forventer jeg noe mer.

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard

Jeg ble også overrasket over at den er såpass svak i formidling og gir meg en vag følelse av at "dette gidder jeg ikke se" fordi jeg blir forvirret over hva det egentlig er som foregår. Nå har jeg fulgt prosjektet litt på facebook og småting som er nevnt her på forumet, og sånn sett vet jeg jo litt om historien - men det kom ikke frem godt nok i traileren. Dette blir som én av flere titals teasere før THE TRAILER kommer.

Få litt mer kjøtt på beina, gi oss en grunn til å ville se lekre jenter bli blodtørstige.

Lieutenant Junior Grade Jara sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Sted
    Trøndelag
    Svar
    57

Standard

Kule bilder, for all del. Ser ut som en profesjonell produksjon. Men jeg føler at dramaturgien i traileren ikke er helt der den skulle vært. Den kunne, som nevnt, vært bedre til å formidle konseptet og gi mersmak. Dere skulle også funnet noen andre til voice over. Hadde foretrukket rogaland-dialekt framfor dette. Blir litt parodisk, og personlig assosierte det umiddelbart til noe Ut i vår hage-aktig opplegg.

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Standard

Noe jeg reagerte på var fortellerstemmen. Han forteller oss ting vi egentlig ikke bryr oss om. Jeg har ingen anelse hvem skuespillerene er. At du introduserer de gjør ikke at jeg får lyst til å se filmen. Ellers ser jo filmen lovende ut teknisk sett, og blir nok godt bedre enn den første Norske grindhousefilmen, Hora.

Lignende tråder

1. Pes - Trailer
    Av Frank Jacobsen i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 2
    Siste tråder: 10th May 2010, 15:50
  2. Gta trailer
    Av spetwols i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 1
    Siste tråder: 8th January 2009, 16:03
  3. BRD. Dal jr trailer
    Av Jarli i forumet Regissørenes og manusforfatternes forum
    Svar: 16