Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 18
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Arendal
    Svar
    59

Standard FILM: Den siste viking

Nå ligger filmen ut på video.google.com. (ikke bra bilde) Det er på 35 min. Filmen som suger ifølge Norsk Amatørfilm Forum.
    Filmen hadde premiere 29 desember 2007. Nå er på nett.
    Nå er opp til dere om filmen suger.

Her er linken
    http://video.google.com/videoplay?do...rch&;plindex=1

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Jeg vil ikke si at den var kjempedårlig, men det er del ting jeg ville justert på...

[size=18px]+[/size] Mange skuespillere, gode rekvisitter, mange kule vinkler, passende musikk, ZOMBIER(!).

[size=18px]-[/size] Mange dårlige skuespillere spesielt hovedrollen(No offence),idiotiske overganger, muzzle flashen var tåpelig.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

I følge Dahlske Bank har filmen allerede vunnet prisen for årets beste kvinnelige rolle. Men for svarte svingende svada, gi meg et sted å laste ned filmen i god kvalitet. Eventuelt kontakt oss på Dahlske Bank og få filmen din lagret hos oss. I'd love to see it, but I'd hate to see shit.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Sitat Opprinnelig postet av dahlskebank
    I følge Dahlske Bank har filmen allerede vunnet prisen for årets beste kvinnelige rolle.
    .....why? Fordi du syns hu er fin ellerno?

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Arendal
    Svar
    59

Kjempedårlig

Jo takk for det.

Jeg vil jo si at mange dårlige skuespillere ,idiotiske overganger, muzzle flashen var tåpelig. Jeg kan vel si meg ening i det.

Hvis filmen er Kjempedårlig så kan jo alle andre film amatør se hvordan de ikke skal lage film sin.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Såklart. Alle andre jenter jeg har sett på dette forumet er under age. Prøver å holde low profile...

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Sånn ellers finner jeg meg selv i le ganske godt av filmen. Om jeg ler med filmen vet jeg ikke, spørs om du har lagd det sånn med vilje, det er litt sånn "haha fyttirakkern så dårlig!".Det er litt som one-linerne i filmene til Kenny. Dette er jo positivt, er mange amatørfilmer som ikke gir meg noen følelser i det hele tatt. Mesteparten faktisk. Og om du ikke har lagd det sånn med vilje, så er det jo bra om du tar det selv-ironisk og ler litt av det selv.
    Stemmen til hovedpersonen er forresten hysterisk =)

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Arendal
    Svar
    59

Grunnen til at Frank Dåbu har fått hovedrollen i filmen min er han er en personen som alle vet hvem er. Han en fan club på facebook. (Han ikke verden beste skuespillere) Han er bare helt FRANK.

Jeg vel bare lage en zombie film. Så vi skrive et bra manus. Jeg mener at filmen er bedere på ark. Ifølge manus skule jenta (Yana) vært med helt til slutt av film, men vi fikk får få dager med henne som spillte Yana.

Jeg lage bare film for det jeg vil.

Hva med historien i filmen?

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Vet ikke om du har sett tv-serien Buffy noen gang. Men historien er veldig lik den. Med en serie voktere som har eksistert i flere 100 år og som kjemper mot mørke makter o.s.v.
    Litt banalt, men sikkert litt artig om det hadde vært fremført solid. Du har nok et poeng med at det ser bedre ut på papiret.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Arendal
    Svar
    59

Jeg har ikke sett noen på Buffy men, min med forfater tenke på Buffy når han skrive. Jeg vil også ha med bakgrunns historie om Jon Dåbu. Jeg vil ikke start filmen med det og valgte å han skule tenke tilbake på det.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •