Viser resultater 1 til 4 av 4
    Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard FILM: "Heroes of Rennebu"

Litt historie først.

"Heroes of Rennebu" er resultatet av en skoleuke, 30 timer fordelt på fem dager, under "elevens valg" på Rennebu Ungdomsskole for 5 år siden. Jeg ble huka inn av rektor for å hjelpe ei gruppe som ville lage film. På 30 timer skulle vi

- lage historien
    - finne locations
    - ordne med rekvisitta
    - gjøre opptak
    - redigere

Ambisiøse som de var, uten evne til å fatte hvor mye arbeid det er med film, ville de lage en WW2-greie med mye action og skyting. Det ble dog ikke helt WW2 (mtp snøscooter)...

Den originale klippen ble ca 10 min - de ville få med ALLE replikker og diverse - men vi ble aldri ferdige i løpet av den uka.

Heldigvis har jeg hatt alt materiell liggende på disk siden da, og i fjor høst tok jeg det frem igjen og begynte å klippe på det. Den nye klippen ble ca 3 min - en drastisk endring, som imo, måtte til.

edit: glemte å legge til
    Jeg har siden i fjor høst holdt på med denne nå og da innimellom andre ting.

Den er filmet på et herlig superkjipt billig-kamera skolen hadde, med tilsvarende stativ. *sikle*

Filmen er ikke spesielt bra, men den kan kanskje stå frem som et eksempel på hvordan man IKKE lager film?

Se, og le, grin, bæsj i buksa.. gjør hva du vil.

Last Ned

Ensign
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    24

hahah! gøy :P

Commander
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Madla, stavanger
    Svar
    433

hahaha... lol morsomt når de sloss i slutten på det "fjellet" der han sparker han ene... og etter på kommer han som blir sparka opp igjen og blir skutt... genialt

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Jeg valgte å bæsje i buksa. I ettertid tror jeg ikke det var det klokeste valget. Men ja, lang teaser for en film dette gitt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •