-
4th February 2008, 09:04
Lieutenant Junior Grade
FILM: I skure
Denne filmen lagde jeg og noen kompiser på ren impuls, ikke noe manus, men det viste seg ut til og bli min mest populære film på YouTube profilen min!
PS: Det er en eksplosjon i filmen, IKKE TA DEN PÅ ALVOR, va i mine tider der hvor jeg ikke va helt filnk med VFX. ENJOY!
[ame]http://youtube.com/watch?v=MnwboPb6JiU[/ame]
-
4th February 2008, 09:17
Denne var faktisk en av få _amatør_videoene jeg hadde sansen for. Det var bra spilt i overspilt-parodi-ish stil og tok seg bra ut, helt til lensmannen kom. Det skjedde noe i den sekvensen som jeg ikke likte. Han tilbakestående fyren kunne feks. vært etablert bedre. Først virka det bare som at han overspilte - men utover de kommende scenene ble det bedre etablert at han var helt tom i hodet.
Ellers var det jo mer eller mindre underholdende, for denne typen produksjon..
Sniffe-mannen var klart best til å spille, etter min mening.
-
4th February 2008, 20:05
Captain
Jeg er helt enig med OlaHaldor. Jeg synes i tillegg ALL muzzleflashen, blodeffektene osv var motbydelig :P
-
4th February 2008, 20:17
Jeg er helt enig med Ola Haldor! Dette er sinnsykt bra! Det kribler over hele meg. Skuespillet er det beste jeg har sett siden The Departed. Selv om dere ikke har manus, så virker jo historien fullstendig gjennomtenkt, og de geniale tvistene slår meg baklengs inn i fuglekassa. Volden er ekstrem, men på en slik dyp måte at den vekker seeren til å gruble i ettertid. Ingenting å si på de visuelle effektene. De gjør akkurat det de skal - de ser klin ekte ut. På toppen av det hele er det skrivefeil i tittelen, det gjør det hele til et teknisk vidunder av klasse. Nordlendinger kan virkelig dette med film!
-
4th February 2008, 20:26
Syntes filmen hadde en egen stil, som jeg likte. Lo litt iblandt faktisk. Syntes den var kul jeg =) hehe
-
4th February 2008, 22:56
Lieutenant Commander
jeg ser sarkasmen din her kenny, men faen ta. Ikke ta alle norlendinger under en kam takk!
-
5th February 2008, 06:23
Jeg må jo nesten det når de ikke en gang vet at ordtaket er: Skjære alle over en kam.
-
5th February 2008, 09:19
-
5th February 2008, 09:54
Lieutenant Commander
hehe.. må si det var "uventet" at Mr. Wang kom med en kjapp komentar. Ut fra det du komenterer her på forumet, er det ikke vannsklig og se at det bor en vaske ekte kverulant i deg Mr. Wang. Med meg har du dog møtt en likesinnede. Jeg kverulere til gjengjeld ikke for og provosere, men for og skape debat. Eller som i dette tilfelle, for jeg føler meg støtt.
Kan nesten si at jeg ikke kverulere i det hele tatt, i og med at jeg heller prøver og yttre mer saklige argumenter for min sak, og synspunkt.
-
5th February 2008, 10:25
Vice Admiral (moderator)
Oh. Thats deep!
Wangen kommer til å slakte deg for skrivefeil og de avanserte ordene du bruker.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker