Viser resultater 1 til 9 av 9
    Lieutenant Junior Grade toffe82 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    44

Standard Film med bilkjøring

Her er en film jeg laget fra autoslsalom i sandefjord!
    http://www.youtube.com/watch?v=DhK4YnZTvb8

Hva syntes dere ?

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Rissa
    Svar
    125

Standard

MIN mening:
    Starten skuffer meg dessverre litt. Du kunne ha gjort noe med teksten slik at det ble eklere å lese den. Musikken er vel egentlig helt grei. Noe ustødig og rask filming enkelte steder. F.eks i starten hvor alt skal være rolig så flytter du kameraet så fort at folkene blir uklare... Følelsen av at det var rolig i forhold til resten av filmen ble borte. Jeg synes også at filmen var litt for lang og manglet litt rask klipperytme. Det var supert at du hadde flere vinkler. Det er noe jeg liker veldig godt! Jeg er dårlig på tilbakemeldinger, beklager...

Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    44

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Haugsdalen Vis post
    MIN mening:
    Starten skuffer meg dessverre litt. Du kunne ha gjort noe med teksten slik at det ble eklere å lese den. Musikken er vel egentlig helt grei. Noe ustødig og rask filming enkelte steder. F.eks i starten hvor alt skal være rolig så flytter du kameraet så fort at folkene blir uklare... Følelsen av at det var rolig i forhold til resten av filmen ble borte. Jeg synes også at filmen var litt for lang og manglet litt rask klipperytme. Det var supert at du hadde flere vinkler. Det er noe jeg liker veldig godt! Jeg er dårlig på tilbakemeldinger, beklager...
    Godt du hadde noe possitivt og si!
    det er ikke bra og legga ut filmer her, alle er jo så kritiske!

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Rissa
    Svar
    125

Standard

Jeg synes jeg er ganske positiv i forskjell til visse andre personer her inne...

Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    44

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Haugsdalen Vis post
    Jeg synes jeg er ganske positiv i forskjell til visse andre personer her inne...
    okai. men det er alt for mange kritiske mennesker her:P
    virker som folk leiter etter feil når de ser en film, og glemmer alt som er positivt og bra!

KristianSkogen
    Guest

Standard

Yoo!

Filmen var 10 minutter, du burde korte den MYE ned. Maks 3minutter, vil jeg si.
    Vinklene var kjedelige var stort sett de samme (jeg så kun 3minutter), closeups?
    Klippene som var skutt med stativ var veldig ustødige, og håndholdte klippene veldig shaky.

Tar du til deg det konstruktive, blir ting bedre neste gang vet du. Er det ikke derfor du legger ut filmen din her?

Lykke til!

Medlem siden
    Jun 2008
    Svar
    44

Standard

Sitat Opprinnelig postet av KristianSkogen Vis post
    yoo

Filmen var 10 minutter, du burde korte den MYE ned. Maks 3minutter, vil jeg si.
    Vinklene var kjedelige var stort sett de samme (jeg så kun 3minutter), closeups?
    Klippene som var skutt med stativ var veldig ustødige, og håndholdte klippene veldig shaky.

Tar du til deg det konstruktive, blir ting bedre neste gang vet du. Er det ikke derfor du legger ut filmen din her?

Lykke til!
    Hvis du ikke intriserer deg for bil skjønner jeg hvorforor du bare gadd og se 3 min :P men for oss som har interesse så er det greit og se ferdig en hel "burnout" tror ikke det hadde vert mye film på 3 min:P
    det viktigeste var og få med litt forskjellige biler, slik at de som deltok kunne se seg selv kjøre.

problemet med vinkler var at det var inngjærdet , og det var mye folk som sto iveien for kamera, også var det grassunderlag som ikke var det retteste :P så det var vannskelig . men til slutt fikk jeg kommet meg opp på en kontainer

hva er closeupps ?

alle deltagere og resten jeg har snakket med sa at filmen var helt konge!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    NORWAY
    Svar
    66

Standard

Filmet selv dragrace i BadBoy klassen og det er rått og se bilene gjøre sitt verste, men jeg gjorde ikke noe mer med filmen enn å filme den slik du har gjort.
    Mulig du ikke har tilgang på utstyr, men tenk å se bilene skutt med Canon 7D, 5D Mark II eller puttet Letus Extreme på feks. Sony EX 3 ? (Bare noen ville forslag)

Jeg vil si at dette er en typisk interesse film. Som du sier så er det mange råe biler med og filmen er bra hvis man har interesse for " AutoSlalom" og biler generelt, men rent filmtekinsk er det jo ikke så mye å skryte av og det tror jeg du vet også.

Det at du får kritikk her inne er ikke vondt ment fra noen, det er jeg sikker på. Så det er ingen grunn til å forsvare seg.

Lag for all del mer!

SteinOlsen
    Sist endret av TheSteinOlsen; 5th June 2010 kl 21:28

Ensign
    Medlem siden
    Aug 2009
    Sted
    Langesund
    Svar
    22

Standard

Veldig enig med TheSteinOlsen