Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Film: Mobbet

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Stavanger, Orre
    Svar
    41

Standard Film: Mobbet

Her er en film jeg laget på skulen på under en time..
    prøvde meg litt på fargekorigering, hadde vert fint om dere hadde kommet med litt tilbakemeldingar.

Mobbet: http://www.youtube.com/watch?v=eK6KJQpxu3c#GU5U2spHI_4

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Stavanger, Orre
    Svar
    41

Standard Re: Film: Mobbet

Sitat Opprinnelig postet av janiwiig
    Her er en film jeg laget på skulen på under en time..
    prøvde meg litt på fargekorigering, hadde vert fint om dere hadde kommet med litt tilbakemeldingar.

Mobbet: http://www.youtube.com/watch?v=eK6KJQpxu3c#GU5U2spHI_4

Er det ingen som har noen kommentarer til filmen?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    vest agder
    Svar
    165

Syns mange av bildene var fine, med tanke på komposisjon og fargekorrigereing. Mang kule klipp... Savnet et klipp i mellom når hun henger seg og du ser beina til du ser henne plutselig ligge på bakken. Hadde vært fett med et bilde av ansiktet gjennom basketkurven.

Også alltid gøy med tomme skolegårder,, tror ikke det går en eneste elev på noen av filmene som er laget her når det er bilder fra skoler

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Heilt greie bilete, men temaet er diverre det mest oppbrukte du får tak i desse dagar i amatørfilmverda.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,762

Jeg kan dessverre ikke se filmen akkurat nå da min credit hos proxy for YouTube har gått ut, og jeg har ikke mulighet til å betale for konto hos dem, så jeg må vente. Nei dæven, se, det har faktisk gått litt over 450 minutter siden sist gang jeg var der inne. Nice. Det jeg ville fram til er at du ikke kan forvente at folk vil kommentere filmen din etter et par timer. This isn't McDonalds, no 60 seconds service guarantee!

Jeg er ikke helt enig i fargekorrigeringen din, men det kan være YouTube-kvaliteten som forvrenger fargene. Enkelte av klippene er litt for mørke. Feks på introklippet er det såvidt man legger merke til mobbet. Det er også litt i overgrad blått, blir for blått i en film med et slikt budskap. Foto er generelt sett greit med tanken på hva slags film dette er, det kunne jo såklart vært kulere utsnitt, vinkler, osv. Men man overlever uten dette i denne filmen. Det du derimto mangler intenst, er en bakhistorie som fører til dette elendige selvmordet. Ja, elendig, greit nok man bare har en time på seg, men hva er det for en måte å gjøre slutt livet på? Ute i skolegården eller hva enn også i basketballkurven. Ser ikke for meg det går engang, uansett hvor hardt du prøvde. Anywho, hun tar liv av seg... why? Er det fordi hun går teit kledd? Er hun stygg? Vi ser jo tross alt ikke ansiktet hennes, noe jeg savner intenst, for jeg la ikke merke til noe som helst som tilsa at det var ei jente, og pervers som jeg er så elsker jeg deppresive og ustabile jenter. Det er vel gjerne slik at man må lure med seg publikum, og meg kunne du solgt hvis man fikk se litt ansiktsskuespill! Tilbake til historie. Du forteller egentlig ingenting her, annet enn de siste minuttene i en lengre del av en mobbefilm. Det at hun blir om til et spøkelse er forsvåvidt greit, men det blir bare teit at hun skal løpe rundt og føle at alt er topp. Ting blir jo ikke akkurat bedre av at man dør, det blir som regel verre, uavhengig av om man blir til støv eller til spøkelse.

Crap. Der forsvant crediten min, fikk ikke sett slutten. Did I miss something?

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Ålesund, Vatne
    Svar
    148

hmm.. Fargene var fine. Det skal du ha. Men fortellermessig og mye av utsnittene du brukte likte jeg ikke. Synst egentlig hele filmen blir en lang gå scene. Og at hun absoulutt skal henge seg i en basketkorg gjør det ikke mye bedre. Alt for mange store utnitt. Gjør hele filmen veldig kjedlig. Og tema mobbing er jo så oppbrukt !
    idet Film Productions
    www.eidetfilm.net

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •