For meg så skjønte jeg ikke mange av klippene dine, den største feilen i hele filmen som ødela alt er at dere har ikke noe flyt i klippen i det heletatt. Jeg trodde først at det bare hakket siden det var fra youtube. Men dobbelt sjekket. Du må ikke klippe inn i et klipp hvor bildet før ikke fulfører bevegelsen. Det ser bare hakkete ut. Og bilde er utrolig gromstete og grøtaktig. Er dette effekter du har lagt på? Så ut som web cam kvalitet flere steder der, men er tråsalt youtube så skal ikke hakke ned på det. Klippingen er for rask på noen steder og for treg på andre. Da raneren følger etter så kunne du brukt mere subjektive bilder fra han, og ikke så mye til han foran når han viser null frykt eller følelse at han kommer til å bli ranet. Men ha flere innstillinger hvor vi får med oss hva raneren føler, er han nervøs, er han kald etc. Og skuespillet var ikke akkurat på topp, og det med at personen skulle bli ranet så lik ut som ranere hjalp ikke på troverdigheten. Det samme med første scenen, jeg forstod ikke hva den var til. Var fine effekter, men hva var vitsen? Var en del overflødige klipp her og der. Tenk økonomisk og flyt. Man trenger ikke å ha med så mange forskjellige vinkler at en reiser seg opp. Annet tips er legg på transition på lyden din, man merket så utrolig godt når det var klipp pga at nivået på susingen økte. Men anbefaler at du jobber mye med flyt, klipp ofte i bevegelse. Er en god start. Vil gjerne at du gjøre mange av disse tingene og legger den ut igjen så det kanskje vil bli litt tydeligere hva som skjer i filmen.

LinkBack URL
About LinkBacks
hadde skole prosjekt i forrige uke og har lagt film... og kunne tenke meg og få noen skikkelige kommentarer fra litt mer erfarne filmfolk... [ame]http://youtube.com/watch?v=GvbGDVuHA1w[/ame]
Svar med sitat

Bokmerker