Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: FILM: Smell

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Harstad,Melvik
    Svar
    72

Standard FILM: Smell

Etter den artige filmen "I SKURE" så hele sørvika sett filmen, så når vi kom på skolen neste dag, så ville hele skolen at vi sku lage en annen film.
    Det var da jeg ble introdusert til VideoCopilot. litt ung enda i VFX ene.
    [ame]http://youtube.com/watch?v=JS8zhUM4GDE[/ame]
    homas Torbergsen

DT
    DT er offline
    Lieutenant
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    bodø
    Svar
    99

Hehe, artig når de krangla om vinduene synes jeg =) Men blodet er nokså dårlig. Keep it up, og prøv og lag en film som dere bruker lengre tid på og gjør den så bra som dere får till :wink:
    Mvh Daniel

Cadet 2
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Indre Østfold
    Svar
    5

likte godt totalbildene dine. ting blir mer detaljert da, slik at når man da klipper til halvtotalt/nærbilde vil det få mer betydning. for jeg tror det er viktig for dere å holde spennigen til ytterpunktet.

men det var en ting jeg gjerne skulle ha sett at dere hadde brukt. selvom man har tilgang til VFX, burde man så absolutt bruke fysiske effekter der man har budsjett og mulighet til det. da disse guttene drev og banka opp den ene fyren, kunne man jo f.eks. ha en liten blodpose eller noe sånt slik at man understreker alvoret i dette.

men alt i alt, en morsom film men ja, er enig i at dere kunne ha brukt lengre tid på den for å få den mer "solid".
    ew Story Company

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •