Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Lillehammer
    Svar
    40

Standard Filmjunkiene #19 Mahakaal (Elm Street-ripoff)

Vanligvis poster jeg de nye Filmjunkiene episodene i "Reklame" delen av forumet. Men siden vi sjelden får mye feedback der tenkte jeg og poste vår nye episode her. Vi ønsker at flest mulig skal sjekke det ut, og da ønsker vi også feedback på hva egentlig folk synes om episodene. Om du ikke kjenner til Filmjunkiene, så er vi to filmfanatikere som anmelder filmer på YouTube, stort sett b-filmer og obskuriteter. Vi har en webside her: http://www.filmjunkiene.net

Dette er promoskrivet for vår nyeste episode:

I dag har remaken av "A Nightmare on Elm Street" sin verdenspremiere, og dette bruker vi som unskyldning til å anmelde en aldri så liten obskuritet. Nemlig den Bollywood-produserte Elm Street-ripoff'en "Mahakaal" fra 1993, produsert av Bollywood-filmens skrekkikoner Shyan og Tulsi Ramsay! Men er den verdt å se? Sjekk ut Filmjunkienes anmeldelse her!

http://www.youtube.com/watch?v=Dnz9L6OzCjI

Ensign
    Medlem siden
    Feb 2010
    Svar
    34

Standard

Reagerer litt på stemmen, har dere redigert på den? Litt ekko på det rommet når dere snakka, litt kjedelig når dere snakka. Kun en vinkel og litt kjedelig utsnitt, prøv litt noe litt mer spennende.
    Ellers så har jeg ikke så mye og klage på.. Kansje at rommet dere sitter i virker veldig laget på 2min

Lieutenant Junior Grade Skinrash sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Norge
    Svar
    46

Standard

Enig med Trym i det meste. Skulle også prøvd å gjort noe mer "show" ut av det ennå bare sitte ned og prate. Som f.eks hatt noen utkledd til Freddy komme og drepe dere på slutten eller noe i den dur. Men på den andre siden så er jo videoen temmelig underholdende nok i og med at filmen som anmeldes er så bisarr.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    NORWAY
    Svar
    66

Standard Surprise!

Fantastisk! Den må jo bare sees! Har sett alt av Freddy utenom nyinnspillingen. Tviler på at den går så bra :P Men på den andre siden så syntes jeg Jason Vorhees gjorde ett bra comeback.

"Mahakaal" hadde jeg aldri hørt om (hvem har), så det var absolutt interessant.

Takker og bukker!

Lignende tråder

1. Filmjunkiene
    Av AleksanderUS i forumet Reklame !
    Svar: 46
    Siste tråder: 31st October 2011, 11:53
  2. Little Street
    Av GeeNee i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 29
    Siste tråder: 4th June 2008, 23:27
  3. Street golf - Karl Johan
    Av Happy i forumet Generelt