Brudd på åndsverksloven... Er den filmet i 4:3?
En ny action film med Frank Dåbu. En Nye film av Leif Å. Songedal Tiitlen er "Finansprinsessen" Filminnspilling pågår nå.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=g_eD0fvE7Rg"]YouTube - Finansprinsessen kommer 2009[/ame]
Fra oss som har laget "Golferen", "Den Siste Viking" og "Blått Gull"
Sist endret av LOFILM; 18th September 2009 kl 23:10
Brudd på åndsverksloven... Er den filmet i 4:3?
mvh: Ken Martin Wigand
[Når du brenner for noe, sett fyr på andre]
Nei!
Filmen er 16:9 men når jeg lasta den opp på youtube ble den 4:3.
Ikke bra.
Sist endret av LOFILM; 18th September 2009 kl 23:11
prøv å last opp http://www.vimeo.com/
"Important: Do not upload any TV shows, music videos, music concerts, or commercials without permission unless they consist entirely of content you created yourself.
The Copyright Tips page and the Community Guidelines can help you determine whether your video infringes someone else's copyright.
By clicking "Upload Video", you are representing that this video does not violate YouTube's Terms of Use and that you own all copyrights in this video or have authorization to upload it."
Med mindre du har lov av ACDC å bruke sangen i filmen din, eller betalt alle pengene du har til Tono så har du brutt åndsverksloven...
Åndsverksloven din er gamle nytt.
Youtube må gjøre en bedere jobb.
Sist endret av LOFILM; 2nd August 2009 kl 01:26
Siden alle andre gjør det, så kan du?
Takk, Arne.
Dette er jo gratis reklame for AC/DC.
Men av tro derre om film vi lager nå?
Tja man får jo ikke akkurat så mye inntrykk av den teaseren der... den sier ingenting om handlingen, personene, formspråket osv osv.
Dessuten orker jeg ikke bruke tiden min på å kommentere noe mer i dybden når du ikke tar kommentarene til andre på at du ULOVLIG bruker andres musikk når du produserer noe. Det er det samme som om du skulle stjålet videomateriale av hvem som helst andre her og brukt det. Det er ikke greit, og ikke kult.
Coming soon...
Jeg kommer heller ikke til å kommentere noen av dine filmer.
Cmfossum og Wigand kan jeg få se filmer som derre har laget. Det hadde vært kult.
Sist endret av LOFILM; 2nd August 2009 kl 13:06
Bokmerker