Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Flashback

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    48

Standard Flashback

Lenge siden jeg har vært innom nå.

Etter et halv år på Skiringssal folkehøyskole har jeg endelig blitt ferdig med et eget prosjekt, kalt Flashback.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=tOkhc1fMM2w&;fmt=18]www.youtube.com/watch?v=tOkhc1fMM2w&;fmt=18[/ame]

Om 18 i URLen byttes ut med 22, så får dere "HD"-utgaven.
    url=http://youtube.com/watch?v=u6mWMXjzWyo&;fmt=18]Stigmata[/url]

Commander
    Medlem siden
    Aug 2007
    Svar
    365

Standard Sv: Flashback

Hei

Var en helt alright film. Ble ikke veldig overbevist av skuespillet. For å være helt ærlig var skuespillet ganske kjederlig og ikke overbevisende i det hele tatt, så regien var ikke på topp den heller. F.eks da han fant ut att han hadde mistet beinet sitt, mm ikke veldig bra, hadde noe mistet beinet sån, så hadde de fått MYE mere panikk og skreket og hoppet rundt mye mer. Dette kunne dere ha gjort bedre! Men foto var kult, likte det godt.

Effektene og det der var VELDIG bra. Dette klarte dere å gjennomføre kjempe bra.

Alt i alt syntes jeg det var en helt grei film, ikke noe så veldig super bra, men helt alright. Noe den scorer høyt hos meg var effektene som det avkappede beinet og den flashback sekvensen da han kjørte på de folka
    Purple Cow Pictures

Macbook pro 2,4ghz 4gb ram
    JVC GY HD111 m/ RedRockMicro M2 - Canon 550D - Nikon D300
    Røde NTG-2
    Regi & Foto

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    48

Takk for rask og fyldig tilbakemelding.

Skuespillet er jeg klar over. Skuespillerne også. Men jeg måtte bare ta det første og beste, da klassen ble inndelt i grupper, og jeg måtte røske med meg folk som jeg visste at kunne stille opp. Da vi prøvde på mer "utagerende" skuespill ble det bare dumt, og dermed ikke tatt med.

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    459

Det er noe med historien som ikke fungerer for meg. Utallige amatørfilmer starter, ender eller har med at en fyr blir torturert i et sterilt rom. Man ser slutten komme milevis unna og det klarer aldri å bli direkte interessant. Samtidig så tillot historien dere å filme mesteparten i ett rom - noe som kanskje gjorde at filmen var skrudd så bra sammen teknisk sett.

Skuespillet var ikke helt i min gate. Replikkene var unaturlig fremført, med stive blikk og minst mulig reaksjon på de ulike situasjonene. Jeg føler ikke at fyren blir truende, selv om han holder en revolver mot offerets hode.

Uansett, det negative jeg har nevnt pleier å være nedprioritert i amatørfilmer, da ambisjonene gjerne vokser i takt med erfaring.

Selv om jeg kanskje høres negativ ut, så følte jeg at filmen var verdt å se. Noen ganger sitter man bare igjen og er irritert, men det skjedde ikke denne gangen. Man kan se at dere virkelig har prøvd å lage en god film - noe som spesielt synes i flashbacket med påkjørselen. Dette trekker opp.

Jeg hadde gjerne sett at dere byttet ut, for eksempel, rommet med noe annet. En teaterscene (gjerne med absurde kulisser), en dyp skog, et svømmebasseng... ja, hva som helst, bare for å gjøre det mer spennende og originalt.

Når det er sagt, så likte jeg filmen på sin måte. Det er en av de bedre jeg har sett med dette temaet. Sannsynligvis fordi den er godt gjennomført. Stå på videre!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    48

Takk igjen,

Ikke det mest originale plottet, nei, men rommet gjorde, som du sa, at jeg kunne tenke mer på det tekniske. Grei øvelse.

Noen flere?

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    133

God film, men ja, som de andre sa var det litt typisk med sterilt rom og tortur. men det var sikkert noe dere ikke kunne gjøre noe med utifra tid, rom til utnyttelse.

bare en ting jeg la veldig merke til; på det første slaget, blir han slått av en hammer, men spytter bare litt blod etterpå. tror nok han hadde hadde litt mer drastiske skader om han var blitt slått med en hammmer...

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    48

Hammergreia... ja, enig. Hadde jeg kunne gjort mer ut av det, rent effektmessig, så hadde jeg gjort det. Men slagene i seg selv skapte hvertfall reaksjoner under visningen på skolen.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •