Er ingen film her så kan ikke gi tilbakemelding gitt
Hei, har nettopp laget ferdig min første film og hadde vært veldig fint om noen her inne kune gi tilbakemelding på hva som var bra og hva som ikke var bra.
Dette er en free running film og består dermed av forskjellige typer løpescener med høye hopp og flips og slikt. Den er filmet med et Canon HV40 kamera.
Momentum (2009) on Vimeo
Sist endret av M-Kei; 7th November 2009 kl 12:34
Er ingen film her så kan ikke gi tilbakemelding gitt
Elsker den!! Bra klippa![]()
Bra klipp. Det eneste som irriterte meg litt at det var for mange forstyrrende elemente i bildet. Eneste du får gjort med det er vell å bytte location noe som ikke er så veldig aktuelt. Når jeg hørte musikken fikk jeg inntrykk av at det var mørkt og øde, kanskje funnet en gammel bygning der dere også kunne lekt litt. Ellers var det stortsett bra. Nå skal jeg ikke legge meg for mye opp i titlene dine men hvor det stod "momentum" var forferdelig
Tips: lurt å ha rettighetene til musikken du spiller, noe du neppe har![]()
Jeg må si meg enig i tAke, det var mange ganger det var forstyrrende elementer i veien, men jeg må si at selve filmen var bra! Sangen du brukte er en sang jeg har hørt tusen ganger før og jeg vedder på at jeg ikke er den eneste. prøv å velg en sang med litt mer rytme, tempo (IKKE techno) og originalitet. jeg la merke til at det var flere ganger du kunne brukt tripod.
syntes uansett at dette var en bra film til å være din første(?)![]()
Takk for tilbakemeldinger. Hyggelig at alle fant noe som var bra i den i hvertfall![]()
Skulle også gjerne hatt litt færre forstyrrende elementer, men var litt vanskelig å finne dager på locationet der det var få som kunne forsyrre oss. Men det er sånn jeg regner med å kunne takle bedre når jeg får mer erfaring. Enig med tAKe at det hadde vært optimalt å finne en gammel bygning som lekeplass.
Musikken synes jeg var grei. Selvfølgelig ikke optimalt at jeg ikke eier rettighetene til å bruke sangen, men i forhold til filmens bruk tror jeg ikke det blir noe stort problem. Neste gang jeg lager noe lignende har jeg lyst til å prøve og mixe/lage musikken selv.
@Martin
Tripod? mener du stativ da?
stativ jeg mener da ja![]()
Den er bra, vil si den så si perfekt.
å jeg bør ikke si så mye med tanke på kor dårlig jeg er å lage film.
men kan si at jeg trur jeg la merke til en filmtabbe der man ser kamera mannen i et vindu.
ellers så har ikke jeg noe mer jeg skal tørre å si.
filmen er bra, bra klippa, bra kvalitet.
Lykke til med videre filming.
forresten, syns du kunne hatt lit mere liv i filmen med å starte bildene når han er på tur inn i dem.
ikke 2-3 sekunder før han kommer inn i dem.
vis du skjønner ka jeg mener.
var bare sån 2-3 clip jeg la merke til det der.
men det er min smak:P
RRP
Bra klippa, Bra filming, kult med litt revers og slow-mo, kunne kanskje droppa noe, men ellers veldig supert ser at du har brukt tid på dette og det vises også... Two Thumbs Up! Gir den 5 i terningkast...
Var ikke avanserte nok triks for at jeg skulle bli underholdt, men angående filmen så var det fint klippet og fine valg av vinkler. Kunne vært et par klipp med litt stødigere bilder syns jeg.. ble litt for mye uro, ellers en fin liten freerun video =)
Bokmerker