Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12
    Cadet 3
    Medlem siden
    Jun 2004
    Svar
    6

Standard "FRYKT" Trailer

Her er traileren til min kommende film. Det er en skrekk/thriller film. Vi holder nå på i Postproduksjon så den vil ikke komme ut for til neste år, i første kvartal.

www.fryktfilm.com

Bare å spørre om noe skulle være uklart! 8)

Konstruktiv kritikk mottaes med takk!

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Standard "FRYKT" Trailer

Tja... vet ikke om dette hjelper noe, men fargekorrigering tror jeg er på sin plass!

Ellers så var dette en hel grei trailer, men jeg følte ikke at jeg ble engasjert. Kunne kanskje trengt noen flere nærbilder under dialogene for å forsterke budskapet, men det er jo uansett for seint nå vil jeg tro.

Som sagt; Litt fargekorrigering så blir dette bra!
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard "FRYKT" Trailer

Skulle til å nevne fargekorrigering jeg også. Det trengs. Når man filmer i DV/HDV, så er det originale opptaket så og si aldri bra nok. Merker på denne traileren at musikken gjør alt. Prøv å klipp en tøff trailer uten musikk, og så sett på musikk etterpå, så vil det fungere bedre. Lett å tro den funker fordi musikken funker. Helikopterfoto er bra, håper dere har mer av det. UTOT av skog etc. Mulig dere ikke har mulighet for å filme mer, men prøv å hold kameraet litt roligere når dere likevel har muligheten til helifoto. Ellers ser folk ut til å spille alderen sin, og det er jo en god ting. Skuespillet så heller ikke ueffent ut for amatørnivå. Men traileren sier ikke noe om hva filmen er for noe - det burde den gjøre. Vi får ikke nok info til å føle med på redselen til de involverte. Dette kan bli bra, så stå på.

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Standard "FRYKT" Trailer

Jeg synes traileren var bra jeg Minte meg om villmark. Er også litt enig i det Kenny Wang sier, at man får for lite info om hva filmen handler om.

Forresten, hva mener dere med fargekorrigering?? Blir det bedre bilde av det eller noe? Har dere noen tips til hvordan man gjør det i Pinnacle 10 og Vegas 6??

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard "FRYKT" Trailer

Regner med du kan finne 900 poster om fargekorrigering her om du bare leter, Skogslarve. Bildet blir ikke bedre, men det ser penere ut i mange tilfeller.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    165

Standard "FRYKT" Trailer

Som Wang sier, det er litt mye kameradingling :P
    Det er tøft noen ganger, bare ikke så mye.

Også vet jeg ikke helt hva jeg kan si om traileren.... ikke ta det ille opp med den fanger meg liksom ikke? (er det et ord man kan bruke tro)
    Den kunne hat litt mer fart. hvis du skjønner?
    he meaning of justice can change from one day to the next.
    A professional solider never brings justice into the battle.
    So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.

Ensign
    Medlem siden
    May 2008
    Svar
    25

Standard Mer blod!

I fare for å oppfattes som en fjortis, som nettopp har kjøpt sitt første videokamera, sier jeg: Mer blod!

Det er en slasher, er det ikke? Virker på traileren som dere ikke har noe særlig med skvettescener, i og med at det ikke vises. Man får følelsen av at folka flyr rundt i skogen og er redde for... ingen ting? Det beste klippet er når man ser "monsteret" gjennom vinduet (skrullete tittel, jeg vet). Bilder der noe skummelt befinner seg langt unna kan være utrolig effektive.

Ellers er det moro at dere har gjennomført et så ambisiøst prosjekt!

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard "FRYKT" Trailer

Om du ser litt på grading før/etter-klippet på nettsida mi får du et lite glimt videre av "monsteret" ditt, dersom det gir deg et kick. :wink:

Ellers kan jeg supplere med at det IKKE er en slasher. Spenning er vel heller riktig kategori.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Asker
    Svar
    186

Standard "FRYKT" Trailer

Synes traileren innehold mange nydelig bilder og kameraføringer - men den ble dog litt kjedelig i lengden.

Dessuten er historien kanskje ikke den mest orginale heller? Jeg mener, en gjeng ungdommer som drar på skogstur, og så skjer det noe skummelt - det har vi jo aldri sett/hørt/lest før... :wink:
    elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Asker
    Svar
    186

Standard FRYGT!

Du har i hvert fall ikke rotet med tittelen!

Tenk hvor teit det hadde vært med: "FRYGT!" :lol:
    elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •