Sinnsykt genial kortfilm.
Veldig bra løst First Person View.
Sikkert meningen men slutten var veldig slitsom.
Stå på, var egentlig ganske kul.![]()
Heisann.
Har laget en liten kortfilm hvor jeg testet ut First Person View.
Skutt på ca. 7 timer og redigert på rundt en uke.
http://www.youtube.com/watch?v=pFKahx1zAmw
Noen synspunkter?
Sinnsykt genial kortfilm.
Veldig bra løst First Person View.
Sikkert meningen men slutten var veldig slitsom.
Stå på, var egentlig ganske kul.![]()
Lite manus til stor film? Nei!
Takker for det (:
Det var meningen ja. I og med at formen på filmen er som den er, så blir seeren på en måte hovedpersonen. Dette gjør at du som seer vet like mye/lite som hovedpersonen, og stressfaktoren blir også den samme (forhåpentligvis).Sikkert meningen men slutten var veldig slitsom.
Igjen, takker for svar (:
Utrolig kult gjennomført dette ja!
Jeg syns andre halvdel kunne vært kortere. Vi skjønner at han er på vei til å dø, så vi blir på en måte bare sittende å vente på at det skal skje, og da blir det litt "langtråkig". Men alt i alt en veldig bra film)
Drit kul![]()
Utrolig kult. Det går ingen vei og er jo ikke noe spesielt, men FPV-konseptet ser dritfett ut. Håper det dukker opp i noe med litt mer kjøtt på.
Digga stilen! Men som sagt her; mer "kjøtt og blod" så blir det knall!
Thumbs up!
www.kkbfilm.no
www.vimeo.com/user3576675
www.youtube.com/fullbartender
www.bagamoyo.no
Canon 7D
SONY HDR-FX1 - Soon 2 be proud owner of RED EPIC-S
RÖDE NTG-3
BACHTEK DXA-6A
MB Pro 17" - 3,06 Ghrz - 8Gb RAM
Steadicam Merlin
Lydmixen er også veldig bra. Tror det gjør mye på denne filmen. Er mange som desverre ikke gidder bruke mye tid på lyden på videoene her inne syns jeg.
@Superbit
Andre halvdel ble nok litt langtrukket, ja.
Takk for at du merket lydenDet meste er ADR, men jeg orket ikke å loope hele filmen.
En ting jeg merket med kameraet (Canon 550D) er at du får mye "kameralyder" på den interne mikrofonen når du beveger kamera såpass mye som jeg gjorde. (Kameralyder=Klikking, lyden av hjulet som stiller blender/iso, fokusringen osv.) Eneste løsning for meg var ADR.
@Jardoss
Takk
@dahlskebank
Som sagt er dette kun en test for å se hvordan konseptet funker. Det kommer nok en ny film snart, med en noe mer gjennomtenkt handling i forkant
@fullbartender
Det kommer nok det![]()
Bokmerker