Hvis du gir tilbakemelding på min, så skal jeg gi tilbakemelding på din![]()
Har laget en kortfilm om spilleavhengighet:
http://www.youtube.com/watch?v=zE7DdlKsquo
Alle tilbakemeldinger mottas med stor takk![]()
Hvis du gir tilbakemelding på min, så skal jeg gi tilbakemelding på din![]()
Ideen bak det synes jeg er grei og dette er noe jeg egentlig er veldig for, men i og med at du faktisk poengterer det, virker du en smule desperat etter kommentarer. Neste gang bør du heller gi en kommentar og nærmest forvente å få en tilbake, eller bare ikke gi tilbakemelding i det hele tatt.Hvis du gir tilbakemelding på min, så skal jeg gi tilbakemelding på din
Når det er sagt, så vet jeg ikke en gang hvilken film du ønsker tilbakemelding på.
Her er filmen min. Hvis du hadde vært litt interessert i å gi andre tilbakemeldinger, og ikke bare tenkt på deg selv, så hadde du funnet den lett. Jeg har gitt mange tilbakemeldiinger de siste ukene. Men ingen gidder gi tilbakemeldinger tilbake til meg. Så nå var jeg lei, og ville ikke "sløse" bort min vennlighet på enda en som ikke gir noe tilbake.
Ikke ta det personlig. Er vel egentlig hele dette forumet jeg begynner å bli lei. Er snart 2 uker siden jeg la ut videoen min, tråden har nesten 300 visninger, men kunn 1 tilbakemelding. At så mange klikker inn på tråden uten å gi tilbakemelding, er ikke bare merkelig, men et hån mot dette forumet. Så ja, jeg er desperat, og skuffet.
Jeg likte forresten filmen din. Artig idé, godt planlagt og gjennomført. Likte spesielt måten du hadde laget "rykningene" som ble påført fyren. For å pirke litt på forbedringsmulighetene, syns jeg du burde filmet fra flere synsvinkler. Det hadde blitt enda mer interessant (underbevist) å følge med hvis ikke kamera stod på samme sted og filmet sofaen hele tiden. Syns kanskje noe av musikken også ble litt voldsom. Litt mer mystisk musikk tror jeg hadde passet bedre.
Jeg forventer ikke å få tilbakemelding tilbake, men nå har jeg i hvert fall min egen samvittighet i god behold![]()
Takker for tilbakemelding
Egentlig enig i det du sier med musikken. Noen ganger blir den kanskje i meste laget.
Forøvrig fikk du tilbakemelding på filmen din før du kommenterte på min:P
Det at mange ser tråden din, men likevel velger å ikke kommentere kan fort bety at de ikke finner filmen interessant nok. Mange velger å gi en skikkelig tilbakemelding når de først skal kommentere.
Å få et "Kult!" eller "Drittfilm" hjelper lite når du ber om tilbakemeldinger på ting du kunne endret eller ting du kan ta med deg videre. Jeg hadde en hel del å si om filmen din, men ikke alle orker å faktisk skrive det ned![]()
Hehe.. Vi begynte nok å skrive ganske liktSå det var jo litt artig.
Det har du sikkert rett i, og jeg ser din tråd nå har 100 visninger, men kun jeg som har kommentertDet syns jeg er for dårlig. Folk kan jo ikke forvente å se den neste Steven Spielberg for hver film de ser her inne. Skjønner ikke hvorfor dem i hele tatt gidder komme inn hit, hvis dem er så kresne. Det blir som å gå inn på en restaurant uten å bestille mat. Hva er vitsen liksom
![]()
Kan nok stemme det ja :PHehe.. Vi begynte nok å skrive ganske likt
Tror ikke egentlig det handler om hvor kresne folk er. Jeg kan være enig i at det generelt er litt lite kommentarer på "Tilbakemeldinger på filmene dine"-trådene, men det kan det jo være forskjellige grunner til. En grunn kan være at mange av leserne er gjester, og ikke kommenterer fordi de ikke har brukernavn de kan logge seg inn med. En annen grunn kan være, som nevnt tidligere, at folk rett og slett ikke finner filmen interessant nok. Hvis filmen er hipp som happ, altså hverken total katastrofe eller ekstremt suksessfull, tror jeg folk lar være å kommentere fordi de ikke har noe spesielt å si om filmen.Skjønner ikke hvorfor dem i hele tatt gidder komme inn hit, hvis dem er så kresne. Det blir som å gå inn på en restaurant uten å bestille mat. Hva er vitsen liksom
Men for all del, jeg vet ikke hvorfor det skotter på kommentarer jeg.
Syntes filmen din var interessant. Kunne kanskje droppa den veldig dramatiske musikken og byttet den ut med noe mer mystisk som superbit nevnte for så å gradvis bygge den opp til å bli mer dramatisk. Du kunne også ha kuttet den ned litt. Hadde ikke trengt å ha med at han tar opp pengene hver eneste gang. Istedet kunne du ha gjort klippene litt raskere i det han begynner å bli grådig... men det er min mening!Ellers veldig bra!
Takk for tilbakemeldingen.
Er som nevnt tidligere enig i musikken. Ser også at den muligens blir for lang, og kan kuttes ned.
Igjen, takk for tilbakemelding. Tar den med meg videre.
Bokmerker