Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 20
    Cadet 4
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    12

Standard God Jul fra Erik Ekorn!

På en liten skogstur 1. juledagsmorgen kom jeg over denne krabaten som så gjerne ville hilse alle på forumet!

Opptaket er gjort med Canon XLH1 + 20x HD objektiv, litt dårlig lysforhold gjorde at jeg måtte skru på +3 gain.
    Link til videosnutt: http://www.video-film.no/snutter/godjul.mov (12,7 MB)
    OBS! Lagre til lokal maskin før du ser filmen!

Enjoy!
    url=http://www.video-film.no/]Se min hjemmeside![/url]

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Han var flink til å spille, hvor fikk du tak på han? Tvilte aldri på at det var et ekorn, selv om du tydelig ser at han venter på at du skal rulle kamera i åttende sekund. Og så skjønner jeg ikke helt den apatiske regien på siste klipp, men alt i alt veldig bra greier. Dyra i skogen er god stemning, spesielt i HD - skarpt og pent. Fine friske farger.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Ekorn er jævlig tøffe, den har den samme hyperaktive tyggestilen som kaninen min

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Har kaninen din også ADHD?

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Alle kaniner har ADHD, Det er en grunn til at de blir brukt i sammenheng med batteri PR

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    178

Hva er forskjellen på HD og ADHD?

Cadet 4
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    12

Ja, ja gutter, ser dere fortsatt er på bleiestadiet. Vet noen av dere i det hele tatt at det finnes en verden der ute full av levende vesener?

Det kan være greit å ironisere andres arbeider men da bør dere ha noe å vise til selv! Jeg kommer med en oppfordring:
    Kom dere ut av den virtuelle verden dere lever i på gutterommene deres og lag en kort videosnutt ala den som jeg har lastet opp her.

Jeg tør vedde på at dette greier dere ikke, deal!?
    url=http://www.video-film.no/]Se min hjemmeside![/url]

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Flotte opptak Per Johan!
    Hvilken optikk kjørte du her? Du kom jo uhorvelig nært! MÅ jo ha vært noe av den utrolige kraftpakken av EF-optikk ?

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Sitat Opprinnelig postet av vidoy
    Kom dere ut av den virtuelle verden dere lever i på gutterommene deres og lag en kort videosnutt ala den som jeg har lastet opp her.

Hva vedder du? Det er kanskje ikke så mye dyr med i noen av videosnuttene, men både Wang og Andreas har enorme prosjekter bak seg. I øyeblikket står det stille når det gjelder jaran, men skal ikke se bort ifra at han også har noe liggende et sted. Du kan feks ta en titt på Kenny Wangs siste bidrag til forumet, en voldelig kortfilm med mye fin naturfoto.

Men, det du har filmet er ganske fett. Første gang jeg har sett et ekorn sitte så stille og ikke hoppe i alle mulige faens retninger. Men dette er vinteren? I Norge? Uten snø? Plager meg at mine ekorn døde så raskt.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Sitat Opprinnelig postet av vidoy
    Ja, ja gutter, ser dere fortsatt er på bleiestadiet. Vet noen av dere i det hele tatt at det finnes en verden der ute full av levende vesener?

Det kan være greit å ironisere andres arbeider men da bør dere ha noe å vise til selv! Jeg kommer med en oppfordring:

Jeg vet ikke hvorfor du svarer på denne måten, jeg forstår helt oppriktig ikke hva som er greia.

For det første ironiserte vi ikke arbeidet ditt. Vi snakket ikke engang om arbeidet ditt når vi skrev tullet, Kjetil tullet litt direkte med filmen, men det var definitivt ikke ironi. Selv om jeg tilsynelatende sitter her i bleia mi, så vet jeg ihvertfall hva ordet ironi betyr. På ikkeno tidspunkt brukte noen av oss ironi mot arbeidet ditt. Kanskje du skal tenke igjennom ordvalget ditt før du bestemmer deg for å kritisere andre.

Poenget er at jeg syns det er litt fantastisk, det virker som du bare ville kritisere for å gjøre det. Er du sur for at vi ikke hyllet arbeidet ditt opp i skyene? Er du en sånn en som barneskolelærerene advarer oss mot? De mobberne som rakker ned på andre for å føle seg bedre? Jeg ser ærlig talt ikke hvor denne generaliserende kritikken mot oss kommer i fra. Fra mitt ståsted virker du ganske arrogant. Jeg håper for din skyld at du ikke er så arrogant som du virker.

Men jeg ser jo at du er et geni, du klarer jo å se hele sosiallivet til en person som poster et par tullete poster i tråden din. (Det var ironi forresten, for future reference). Jeg syns filmen var fin jeg, å jeg syns fakisk ekorn er jævlig tøffe. Både jeg og Kenny sa postive ting om filmen din, men du valgte å bli gretten fordi vi tullet litt.

Jeg vet forresten at det finns en verden med levende vesener, tro det eller ei. Jeg er ute av døren hver eneste dag. Men hvis det er mange arrogante surpomper der ute, så blir jeg heller inne,deal!!?

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •