Halla!
Lekte oss litt med samme type kamera når vi var på puddershoot på filefjell for litt siden. Utrolig morsomt kamera!
Tenkte jeg skulle legge ut en film av noe vi filma idag. Trenger egentlig ikke noe kritikk + at det var ikke jeg som redigerte den.
Bare en liten smakebit av GoPro HD som dere kan kose dere med.
YouTube- Høysteinane pinnebrød jam
Halla!
Lekte oss litt med samme type kamera når vi var på puddershoot på filefjell for litt siden. Utrolig morsomt kamera!
Ja det er akkurat det det er.
Jeg vet ikke hvor mye jeg ville brukt det til stemninsbilder og naturbilder i en skifilm. Men som followcam er det uslålig. Kameraet tåler alt, bortsett fra Chuck Norris.
Mye morro og bra film for 2500.
Enig i det du sier.
Vi brukte det egentlig bare til litt "fyllafilming" og videoblogging. Resten brukte vi hvx200 og et Sony kamera til.
Digger at en kan snu hele linsen!![]()
Snu linsen?
Mener du at man kan snu hele kameraet på en måte?
Jepp, mulig det ikke går på den ferdige versjonen. Vi fikk teste en beta, som ikke var lansert.
Hmm..
Nå prøvde jeg bare kameraet til en venn, men trur ikke det å snu linsa var en mulighet.
lurte på en ting ang. hd hero kameraet. I Xantall bilder pr sec/minutt featuren (bilder asså) er det mulig å bruke wide funksjonen? fordi har sett på noen filmer på youtube av timelaps med denne funksjonen, og ingen ser ut til å være i 16:9. just asking siden eg vurdere å kjøpe dette kameraet![]()
To av mine snowboardvenner har gått til innkjøp av dette kameraet. Det er helt fantastisk som followcam og ja, det er mulig å filme i 16:9 med 60 fps, hvis det var det du lurte på.
Bokmerker