Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 14
    Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Standard Grabs: Skuleprosjekt - Grøss/drama

Vel vel folkens, på tide med nye grabs frå mi side. Har jobba med manuset i nokre veker på skulen (media på Akademiet i Sandnes), og fekk i dag filma opningssekvensen i filmen. Ser kanskje ut som berre endå ein poenglaus krigsfilm frå mi side, men dette er faktisk berre ein litan del av det som kjem til å verta den ferdige filmen.

Det er denne filmen eg spurde om for ei stund sidan angåande eit gassangrep. Løyste det med røykbomber frå Gauken. Fungerte fint saman med litt fargekorrigering, fin og dyster stemning tykkjer eg iallfall. Kva tykkjer du?

size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Gassmasker er tøft! Spesielt av den typen der. Jeg aner jo ikke hva filmen handler om, så det kan jo hende det er et kjedelig melodrama med gassmasker til glede for Kaizers... Men jeg håper jo på at du har fått inn noe gurgling av lunger og annet som følger med gass. De fleste bildene ser stemningsfulle ut. Den riktige vonde stemningen. Dog ikke det første bildet. Der lyser den blå himmelen opp bak og man ser tydelig filteret. Det er vel også faren med kulheten av alle de andre bildene - at de ikke at fungert i det hele tatt uten filter. Dette er likevel alt i alt lovende, og så lenge du får inn noen dypt hostende mennesker og folk som leter etter avskutte kroppsdeler, så må det jo bli en vinner med så mange kule gassmasker.

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Dette ser lovende ut! Gleder meg til å se filmen!

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Nye grabs, filmen er 90% ferdig innspelt no:

Indiesnap Matte Box

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Dette står da veldig i kontrast med kva som gjer seg til syne i dei tidlegare bildene. Verker ekstremt skulefilmaktig, nesten på nippet til hagefilm.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

No har det seg slik at det du ser i dei tidlegare biletene kun er flashback-scener frå noko som hendte 50-70 år tidlegare. Difor er det slik ein skilnad.
    Indiesnap Matte Box

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Da har desse gutene haldt seg bra, må eg seie.

Commander Andyax sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Svar
    300

Hehe. Mått faktisk le av den siste kommentaren din Kenny Wang. Utrolig nok :P MiniMan: Filmen din ser overhode ikke dårlig ut. Gleder meg veldig til filmen din. Ikke gi opp!

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Bra fargegradering. Også på de av mer moderne tid - punch i fargene og dype kontraster. Herlig!

Det første shotet du viser - har du After Effects eller tilsvarende tilgjengelig, kan du lett lage en maske rundt himmelen og dempe blåtonen og evt. grade den nærmere grønt.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Jeg plages over at MiniMan har større skjermoppløsingen enn meg. Sidelengsscrolling er hat, selv om det ikke er noe spesielt å se der. Brekkjernet minner meg om et jeg kjøpte på en butikk kalt Tieren (Tiern?). De solgte alt mellom himmel og jord til ti kroner. Tror den har blitt om til Max 20 nå. Det brekkjernet var også bittelite og passet i baklomma på sæggabuksene mine. Jeg håper det er noe Bad Taste humor inni bildet, hvis ikke vil det bli litt snodig med utstyr som ser ut som om det er tatt utifra sånne "Home Improvement for Kids".

Ser ihvertfall kult ut. Flashbacksekvensen ser ut til å kunne bli usaklig fet!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •