Viser resultater 1 til 5 av 5
    Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Standard Grade av reklamefilm: "Knus brillan!"

Fikk forrige uke telefon med forespørsel om å grade en reklamefilm før produsenten drar til NYC for videre studier. Takket selvfølgelig ja, og påfølgende dag satt jeg med materiellet på disk.

Dette er den andre reklamefilmen for Trondheim Øyelegesenter, og med en twist jeg ikke kan komme på å ha sett i andre reklamefilmer før. Produsenten ønsket å formidle en opprørsk 70-talls stemning i bildene.

I klippet får du først før/etter, og etterpå kommer reklamefilmen i sin hele lengde med lyd. Grafikken på slutten er en midlertidig versjon som fulgte med prosjektet jeg fikk levert over nett. Jeg har ikke lyktes i å få tak i den riktige sluttplakaten som brukes i den ferdige versjonen..

Snurr film!
    bildene kan virke mye blasse og kjedelige på skjerm vs. på "the big screen".. Jobber med en ny nettløsning, og vil i den sammenheng gå over alle videoene for å få frem bedre farger.

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Standard Sv: Grade av reklamefilm: "Knus brillan!"

Sitat Opprinnelig postet av OlaHaldor Vis post
    Dette er den andre reklamefilmen for Trondheim Øyelegesenter, og med en twist jeg ikke kan komme på å ha sett i andre reklamefilmer før.
    For å si det sånn, jeg så det kom, men tror mest på grunn av at du sa det var brillereklame

Ble ekstremet forvirra i begynnelsen av videoen, skjønte ikke helt hva som var orginal og hva som var korrigert, måtte spole tilbake for å se, gikk ekstremt kjapt i svingene noen ganger. Ellers grei film

Ser ut som om de har vært litt uheldig med filming med høylyset utendørs
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Uten å vite så mye om det, nevnte produsenten at det var et skudd i blinde å leie inn en "lysmester" - og man ser jo hvordan det gikk.

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Hehe, ja der kan en hvorfor produsenter med hvertfall litt teknisk innsikt er en aldri så liten fordel....

BERGEN

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Så forresten på flere av videoene dine på siden din. Likte gradingen av bilen i begynnelsen av "Frykt" ekstremt godt

BERGEN

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •