Viser resultater 1 til 5 av 5
    tormod2992
    Guest

Standard Gymnaslærer Halvorsen

Laga en liten parodi på Gymnaslærer Pedersen. Brukte knapt et par skoletimer på innspillinga, men brukte en del tid og penger på rekvisitter. Greia skal vises fram på en kulturkveld imorra.
    Konstruktiv kritikk?

Beklager den dårlige kvaliteten:
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=n6aTOLjSS5E[/ame]

tormod2992
    Guest

Ingen av de som sjekka filmen som har en liten tilbakemelding? Betyr det at den sugde?

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Trondheim
    Svar
    120

Nei, den var ikke dårlig!
    Nå har ikke jeg sett Gymnaslærer Pedersen, så jeg greier ikke å se humoren i filmen, men filmingen og effektene som er i den synes jeg er tøff og passer inn i handlingen.
    PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
    Camera: SONY HVR HD1000E
    Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion

Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    538

Eg likte den. Bra jobba!

Den delen der vi blir introdusert for hans sanne kjærleik var bra. God måte å bygge opp forventningar.

Eg syns ungdommane i klasserommet virka ganske uengasjerte. Skulle òg gjerne sett nokre nærbilder av fjesa deira når dei sang. Det er kjedelig med same vinkel heile vegen.

Korleis fekk du til det klippet der ho dama går av sykkelen? Det ser nesten ut som ein teiknefilm på youtube, men det var ganske tøft.
    Pettersen

Fotobloggen min[/url]
    Pettersen Produksjonar[/url]

tormod2992
    Guest

Jeg prøvde mest mulig å herme etter klippestilen i Gymnaslærer Pedersen, noe som kanskje ikke passer helt inn i denne settingen og med disse skuespillerne. Sykkelbildene er bare kraftig fargekorrigert, med en glow-effekt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •