Ingen av de som sjekka filmen som har en liten tilbakemelding? Betyr det at den sugde?
Laga en liten parodi på Gymnaslærer Pedersen. Brukte knapt et par skoletimer på innspillinga, men brukte en del tid og penger på rekvisitter. Greia skal vises fram på en kulturkveld imorra.
Konstruktiv kritikk?
Beklager den dårlige kvaliteten:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=n6aTOLjSS5E[/ame]
Ingen av de som sjekka filmen som har en liten tilbakemelding? Betyr det at den sugde?
Nei, den var ikke dårlig!
Nå har ikke jeg sett Gymnaslærer Pedersen, så jeg greier ikke å se humoren i filmen, men filmingen og effektene som er i den synes jeg er tøff og passer inn i handlingen.
PC: Windows 7, Intel Core i7 870, 8 GB DDR3 RAM, Nvidia GeForce GTX 560 Ti | MacBook (2007 modell)
Camera: SONY HVR HD1000E
Software: ADOBE CS5: Master Collection | Avid | Final Cut Pro | Shake | Motion
Eg likte den. Bra jobba!
Den delen der vi blir introdusert for hans sanne kjærleik var bra. God måte å bygge opp forventningar.
Eg syns ungdommane i klasserommet virka ganske uengasjerte. Skulle òg gjerne sett nokre nærbilder av fjesa deira når dei sang. Det er kjedelig med same vinkel heile vegen.
Korleis fekk du til det klippet der ho dama går av sykkelen? Det ser nesten ut som ein teiknefilm på youtube, men det var ganske tøft.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Jeg prøvde mest mulig å herme etter klippestilen i Gymnaslærer Pedersen, noe som kanskje ikke passer helt inn i denne settingen og med disse skuespillerne. Sykkelbildene er bare kraftig fargekorrigert, med en glow-effekt.
Bokmerker