Viser resultater 1 til 7 av 7
    Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2010
    Svar
    12

Standard Hannah Montana Musikkvideo med synging!

Håper på tilbakemelding på denne musikkvideoen.
    [URL="http://www.youtube.com/watch?v=e7rPxQWH3s0"]

Den var til et skoleprosjekt om Hannah Montana, vi fikk 6'er!

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Standard

[redigert av moderator]Vi er ikke interessert i å lese usaklige innlegg! Skjerpings. -alekstef2
    Sist endret av alekstef2; 23rd June 2010 kl 12:08

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2010
    Svar
    43

Standard

Hei,

Voksne folk har en lei tendens til å ignorere at den yngre generasjonen ønsker konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger. Da bruker de gjerne sarkasme, umyndigjøring eller latterligjøring eller ignorerer dere gjerne totalt. Dette er hersketeknikker som dere ikke behøver å bry dere om.

Til de det gjelder; SÅNT HØRER _INGEN_ STED HJEMME!!!!

Jeg syns dere er morsomme, og hadde en morsom ide. Det at dere har forstått prinsippet med chroma-key (med grønn eller blå bakgrunn) og bruken av dette, tyder på at dere har potensialet til stor forbedring. Bakgrunnseffektene deres er litt kornete, og det betyr som regel at teppet eller plata dere har med farge bak enten er ujevn eller har ujevnt lys. Stram teppet, og ha en egen lampe som lyser opp dette. Da vil greenscreen/chromakey/bluescreen fungere bedre.

Dere har også benyttet timelapse/animasjon, ved å fjerne skoene en etter en og tatt bilder av dette. Dette viser kreativitet, og at dere har en viss vilje til detaljarbeid. Utover dette syns jeg filmen bærer preg av hastearbeid. Dere har ikke lært tekstene særlig godt, og selv om det skal være morsomt så blir det litt kjedelig når munnen ikke passer til syngingen 100%.
    Dette er det man kaller lipsync. Med litt mer planlegging, litt mer innlevelse og hvis dere tar dere litt mer tid til å jobbe med det, så vil dere stadig bli bedre.
    For å få til stemmen til å passe bedre, burde dere synge på ekte mens dere spiller inn. Dette gjør det mye lettere å se realistisk ut på filmen. Ha sangen på mp3 eller cdspiller.

Syngingen var dårlig, men det gjør vel ingenting for det var morsomt sånn det var. Fortsett å lag film, vær selvkritiske, og gjør deres beste videre så blir det kjempebra. Ikke hør på folk som latterligjør dere eller ikke tar dere seriøst.
    Sist endret av Domino; 22nd June 2010 kl 22:33 Begrunnelse: Skrivefeil. Jeg er ikke så flink på rettskriving

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2010
    Svar
    12

Standard Takk

Tusen takk for den konstruktive kritikken setter pris på at noen svarer
    Er enig at syngingen er forferdelig, men kan ikke gjøre mye med det, hehehehe.
    Prøvde også å få noen av bildene til å passe til musikken, eller noen gå i takt.

Prosessen var slik:

Spilte inn med høretelefoner i ørene fra iPoden, vi måtte være litt kreative og brukte en singstar mikrofon og kameraet som innspillingsenhet. Vi spilte egentlig inn video med mic. Vi prøvde og feilet 27 ganger!
    Etter det la jeg ''videoen'' i Pinneacle Studio 12 Ultimate et videoredigeringsprogram, og sletta videosporet til det bare var lyd og etter det la vi lyden fra videoen på et instrumental-layer.
    Så rendra jeg det til en sang.
    Etter det filma vi bare tilfeldige dansetrinn og noen videosekvenser.

Vi brukte arbeidslamper på Chroma Key scenen, men vi hadde for lite.
    Tidspress hadde vi også, grunnet en som ikke ville bruke så lang tid på videoen, og en mamma som maser på at vi ikke må gjøre så mye ut av det

Utstyr:

Canon FS100
    Singstar Microfon
    Tripod av noe slag
    Pinneacle Studio 12 Ultimate
    Sist endret av Sildamedia; 23rd June 2010 kl 12:07

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2010
    Svar
    12

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Skogslarve Vis post
    Vi er ikke interessert i å lese usaklige innlegg! Skjerpings. -alekstef2
    Hva er det du mener egentlig, skjønner ikke hva som er usaklig på innlegget, jeg prøver bare å få en tilbakemelding på filmen min så jeg kan se hva som er bra og dårlig så jeg kan gjøre det bedre i fremtiden, er det ikke det som er meningen med denne ''sjangeren'' på forumet?!

Rear Admiral (Ambassador) alekstef2 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,294

Standard

Den var rettet til brukeren som skrev det opprinnelige innlegget, og ikke til deg

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2010
    Svar
    43

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Sildamedia Vis post
    Hva er det du mener egentlig, skjønner ikke hva som er usaklig på innlegget, jeg prøver bare å få en tilbakemelding på filmen min så jeg kan se hva som er bra og dårlig så jeg kan gjøre det bedre i fremtiden, er det ikke det som er meningen med denne ''sjangeren'' på forumet?!
    Ja det første svaret (det som nå er moderert og har rød farge) du fikk var ikke et seriøst svar på innlegget deres, det var derfor jeg i mitt innlegg snakket om det å ikke bry seg om tullete tilbakemeldinger fra andre. Nå som den er borte virket det sikkert litt rart at jeg snakket om det med at noen voksne ikke tok de yngre seriøst.

Utifra hvordan du beskriver arbeidsmetodene deres, så forstår jeg at dere har vilje og evne til å legge tid og arbeid i det dere gjør og dere har god teknisk forståelse innen mange områder i film.
    Jeg oppfordrer dere til å gjør mer slike ting. En regel jeg har for meg selv er at jeg skal være akkurat så selvkritisk at jeg ikke mister motivasjonen, men at jeg hele tiden dytter meg selv mot det beste jeg klarer. Det skal først og fremst være gøy, også får utviklingen komme sakte men sikkert.

Det hadde vært gøy å se hva dere kan lage hvis dere ikke har noe tidspress.

Lignende tråder

1. musikkvideo
    Av FXMasacre i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 5
    Siste tråder: 15th September 2008, 22:40
  2. Musikkvideo
    Av bajazz i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 14
    Siste tråder: 17th July 2008, 09:17
  3. WIP: Musikkvideo
    Av HenrikSolberg i forumet Reklame !
    Svar: 5