Viser resultater 1 til 4 av 4
    Cadet 1
    Medlem siden
    Dec 2010
    Svar
    2

Standard Har Du Sett Camilla?

Slasher skutt i Agder '09. Veldig mye gikk galt her, men resultatet er genuint rølp.

Lieutenant Commander mrlee70 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Trysil
    Svar
    288

Standard Sv: Har Du Sett Camilla?

He he, ja - morsomt å se var det ihvertfall. Mest pga. som du sier, alt som gikk galt, men også pga. humoren og noen av splattscenene. MEN, det er mange logiske brister, og masse bloopers her, he he! Men DET gjør det jo også litt sjarmerende også da.

Et par ønsker:

Dere kunne ha lastet opp filmen på YouTube i noe høyere kvalitet, slik den er nå, så blir det veldig mye pixelering av bildet, spesielt når det er mørkt. Hva med evt. å laste opp en versjon i topp kvalitet? DET vil hjelpe på betraktelig. Og ikke nok med det, hva med å kjøre på med litt fargekorrigering også? Nå vet jeg ikke hvilket redigeringsprogram dere bruker, men f.eks. Pinnacle Studio 14 har jo noe som heter Magic Bullett, med en hel haug med ferdigoppsatte fargkorrigeringsforslag, pluss at man kan selvfølgelig også modifisere disse. Det funker lett som faen å legge inn det, og bruke det, og litt fargekorrigering hadde definitivt gitt filmen et bedre utseende og dermed gjort den mer "forlokkende".

Noen av splattscenene funker ganske bra, andre fungerer bare ufrivillig komisk. Det er som nevnt masse ulogiske ting som skjer her, og drøssevis av "bloopers", he he! Men det er artig lell! Kunne sikkert ramset opp masse feil her, men det gidder jeg ikke. Jeg synes filmen var ganske morsom på sitt vis, selv om det er mye rart her, he he!

Keep up the good work, og som sagt, legg gjerne ut en ny versjon av filmen, fargekorrigert og med høyere kvalitet. Så skal jeg se den en gang til.

Cadet 1
    Medlem siden
    Dec 2010
    Svar
    2

Takk for responsen! Av drapsscenene er jeg halvveis fornøyd med 3-4 av dem. De var alltid planlagt å være drøyere, men sånn er det vel ofte på en amatør produksjon.
    Filmen skulle opprinelig ende i et skikkelig blodbad, men tid og uvillig skuespiller satt stopp der. Litt av scenen som ble skutt dukker opp underveis i rulleteksten. Hele scenen var opprinelig med, men den var så antiklimatisk at det nyttet ikke.

Du har selvfølgelig rett ang looken på filmen. Den bærer preg av å være skutt på DV i skogen uten rigga lys for å si det sånn.

Når det gjelder a/v på youtube videoen, så du den i 240 eller 360?
    Filmen ble først encodet til mpeg2 på full kvalitet og 384kbps stereo lyd.
    Selve youtube videoen er en xvid på nesten 1 gig og identisk dvd lyd.
    Synd at den ser såpass nedskalert ut.

Lieutenant Commander mrlee70 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Trysil
    Svar
    288

Så den i 360-kvalitet.. men det var ganske pixelerte bilder.. Har du prøvd og kjøre den ut i MPEG4? Det er langt bedre enn MPEG2, og du får ganske "små" filer, som allikevel ser bra ut. Og det med uvillige skuespillere som spolerer hele innspillingen, DET kan jeg alt om. Mitt siste "verk" - THE THRILL OF A KILL er et vitnesbyrd om det... Du kan forøvrig lese alt om problemene med produksjonen av den filmen her:

http://www.norskfilmforum.com/forum/...s-utfordringer....

PS! I ettertid så har en av skuespillerne også fått hjerteinfarkt.... nøden vil ingen ende ta...
    Sist endret av mrlee70; 1st December 2010 kl 15:48

Lignende tråder

1. Hva er den verste filmen du har sett?
    Av Alex i forumet Generelt
    Svar: 32
    Siste tråder: 23rd June 2005, 23:21
  2. Har noen sett 23:00?
    Av HenrikSolberg i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 11
    Siste tråder: 21st March 2005, 23:18
  3. Har noen sett Fyrstikkesken?
    Av HenrikSolberg i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 30
    Siste tråder: 18th March 2005, 21:23
  4. noen som har sett constantine?