He he, ja - morsomt å se var det ihvertfall.Mest pga. som du sier, alt som gikk galt, men også pga. humoren og noen av splattscenene. MEN, det er mange logiske brister, og masse bloopers her, he he! Men DET gjør det jo også litt sjarmerende også da.
Et par ønsker:
Dere kunne ha lastet opp filmen på YouTube i noe høyere kvalitet, slik den er nå, så blir det veldig mye pixelering av bildet, spesielt når det er mørkt. Hva med evt. å laste opp en versjon i topp kvalitet? DET vil hjelpe på betraktelig. Og ikke nok med det, hva med å kjøre på med litt fargekorrigering også? Nå vet jeg ikke hvilket redigeringsprogram dere bruker, men f.eks. Pinnacle Studio 14 har jo noe som heter Magic Bullett, med en hel haug med ferdigoppsatte fargkorrigeringsforslag, pluss at man kan selvfølgelig også modifisere disse. Det funker lett som faen å legge inn det, og bruke det, og litt fargekorrigering hadde definitivt gitt filmen et bedre utseende og dermed gjort den mer "forlokkende".
Noen av splattscenene funker ganske bra, andre fungerer bare ufrivillig komisk. Det er som nevnt masse ulogiske ting som skjer her, og drøssevis av "bloopers", he he! Men det er artig lell!Kunne sikkert ramset opp masse feil her, men det gidder jeg ikke. Jeg synes filmen var ganske morsom på sitt vis, selv om det er mye rart her, he he!
Keep up the good work, og som sagt, legg gjerne ut en ny versjon av filmen, fargekorrigert og med høyere kvalitet. Så skal jeg se den en gang til.![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Mest pga. som du sier, alt som gikk galt, men også pga. humoren og noen av splattscenene. MEN, det er mange logiske brister, og masse bloopers her, he he! Men DET gjør det jo også litt sjarmerende også da. 
Bokmerker