Haha! Drit bra!Filmen passer perfekt hos meg akurat nå, for nå har jeg snart sett alle Harry Potter filmene i løpet av de siste 24 timene
Glemte å ønske meg greenscreen til jul![]()
Her er vår nye Harry Potter-trailer.
Filma foran bluescreen og klippet i After Effects og Final Cut
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pCawjbMysBg"]YouTube- Harry Potter and the Magic of Puberty[/ame]
Haha! Drit bra!Filmen passer perfekt hos meg akurat nå, for nå har jeg snart sett alle Harry Potter filmene i løpet av de siste 24 timene
Glemte å ønske meg greenscreen til jul![]()
WHOOOT?! Var hundre prosent sikker på at det var noen britter som hadde laget det.
Imponerende mange tilskuere dere har fått på så kort tid. Anyhow, trønderske? Hørtes litt trøndersk ut når en av karakterene deres sier "it's puberty".
Syns det er morsomt å se på, bra compositing og imponerende "trailer stemme" =)
Noen spørsnål:
- Når og hvor startet dere med å lage film?
-Hvem består gruppen av?
- Hva driver gruppa med nå?
=)
www.kkbfilm.no
www.vimeo.com/user3576675
www.youtube.com/fullbartender
www.bagamoyo.no
Canon 7D
SONY HDR-FX1 - Soon 2 be proud owner of RED EPIC-S
RÖDE NTG-3
BACHTEK DXA-6A
MB Pro 17" - 3,06 Ghrz - 8Gb RAM
Steadicam Merlin
Vi er to stykker, fra Førde og Grimstad, ingen trøndere;D
Er to som står bak PistolShrimps-brukeren på YouTube, og det er vi som spiller de to karakterene i denne traileren. Vi får hjelp av folk vi kjenner til å ta seg av foto på de produksjonene der vi begge er foran kamera.
Vi studerer begge Film- og TV-Produksjon ved Universitetet i Bergen. Bruker fritiden vår på å filme disse små filmene til YouTube. Utstyr låner vi fra universitetet og filmer der i et stort studio med bluescreen.
Kjempekult! Dette er den beste Harry Potter-filmen dere har lagd etter min mening.
Veldig bra film, noen som kan fortelle kor eg kan få tak i green screen her i Noreg?![]()
Ah, herlig =D
Jeg var så sykt imponert over hvor lite greenspill dere hadde, ettersom "blue"screen er brukt forklarer vel det seg selv =P
Anyhow, stå på! Subscriber jeg =)
Ps:
Om jeg får et par tusen flere subscribers til min Channel (fullbartender) så håper jeg vi kan mekke samarbeid i oppbygging av begge våres "youtube channels".. Ser at mange av de mest subscriba brukerne har mye kontakt med hvrrandre og reklamerer for hverandres nye uploads.En forespørsel jeg håper dere tar til vurdering =)
Sist endret av fullbartender; 19th January 2010 kl 22:00
www.kkbfilm.no
www.vimeo.com/user3576675
www.youtube.com/fullbartender
www.bagamoyo.no
Canon 7D
SONY HDR-FX1 - Soon 2 be proud owner of RED EPIC-S
RÖDE NTG-3
BACHTEK DXA-6A
MB Pro 17" - 3,06 Ghrz - 8Gb RAM
Steadicam Merlin
Bokmerker