Ganske bra egentlig![]()
Hei!
I vår PTF periode på vårparten i VG1 (2010), hvor vi fordypet oss i film, produserte jeg sammen med 4 andre 16-åringer filmen "Hav av Muligheter". Vi har selvfølgelig debbatert grundig oss i mellom og med våre lærere om hva som var bra/ikke fullt så bra, men tilbakemeldinger får man aldri nok av!
Se den her: http://vimeo.com/11760278
Anders![]()
Ganske bra egentlig![]()
Takker!
Glemte å si at dette er den første kortfilmen noen av oss noen sinne har laget![]()
må si jeg likte den! Hvis dette var første kortfilmen deres, ser jeg frem til neste!![]()
Jeg synes det er viktig at filmen føles som en film for at jeg skal kunne leve meg
inn i den uten å tenke på at her prøver man å lage film. Og det syntes jeg dere
lykkes med ganske bra.
Dere har kanskje diskutert hvorvidt folk kommer til å legge merke til tripoden/kamera
i vinduet? Mulig jeg alltid ser etter det bevisst.... men kunne kanskje vært fjerna post prod.?
Flott film. Veldig riktig struktur og mye bra håndverk. Det var likevel noen av kameravinklene jeg ikke likte så veldig godt. I begynnelsen av filmen virket det som om dere prøvde å få mest mulig inn i bildet, i stedet for å sette fokus på det som var viktig - noe jeg reagerte på siden dere gjør det motsatte andre steder i filmen. Jeg nevner det for at dere skal ta det med videre til neste film, for denne filmen fungerer fint likevelVeldig bra.
Må si meg enig om at noen av kamera vinklene virker det som dere tok litt for mye på sparket.
Men ellers var dette en kjempefin film! Jeg smilte for selv på sluttenBra Jobba!!!
Mye bra her. Thumbs up!
Selvstendig elevprosjekt?
www.kkbfilm.no
www.vimeo.com/user3576675
www.youtube.com/fullbartender
www.bagamoyo.no
Canon 7D
SONY HDR-FX1 - Soon 2 be proud owner of RED EPIC-S
RÖDE NTG-3
BACHTEK DXA-6A
MB Pro 17" - 3,06 Ghrz - 8Gb RAM
Steadicam Merlin