Viser resultater 1 til 3 av 3
    Cadet 2
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Hønefoss/oslo
    Svar
    4

Standard Henrik Skjolden's Dypfryst(re-klipp 2007) ønsker tilbakemeld

Hoppsann godtfolk!

Det har gått 3 år siden jeg laget denne og siden jeg nå driver med et annet større prosjekt og ville ha noe og "terpe" på og klippe så tok jeg ett par dager og klipte dem på nytt..
    For dere som så den første(Mener og huske jeg la den ut her en gang) ikke så lovende utgaven så vil dere legge merke til at den er 10 minutter kortere og har forandret seg litt. jeg gjør ikke underverker på lydbiten for det er noe jeg virkelig ikke har peiling på og fikse på så litt støy er der fortsatt. Musikken nå er nok litt bedre og det er musikk som jeg har tillatelse av artistene til og bruke siden jeg jobber med dem på ett annet prosjekt som jeg sikkert legger ut mer om senere.

Litt om filmen :
    Dypfryst er min verson av Roald Dahls korte novelle med samme navn (Lamb to the Slaughter - engelsk tittel)
    Dette var ett skoleprosjekt i filmkunnskap så ressursene og tiden var minimal.
    Skuespillerprestasjonene er nok ikke akkuratt noe og skryte av og som nevnt dårlig lydopptak!
    Håper dere som ser dette egentlig legger det til side og kritiserer klipp, regi og foto siden det er dette som jeg har jobbet med.

Her er den "nye" Dypfryst hvertfall!

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=-yGaNKGlIgM[/ame]

Setter pris på masse konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger!

mvh.
    Henrik Skjolden

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nittedal
    Svar
    178

Artig. Det er mye som funker og noe som ikke helt funker. Redigeringen er gjort bra. Liker måten du har gjort det på. Musikken er sån passe, men lyden på dialogene er bånn i bøtta. Noen steder var det så lavt at jeg ikke kunne høre hva de sa. Uten den tekstingen hadde jeg ikke gidet å se på en gang.

Synes Filmen var artig og likte mye
    he passion of making film.

Cadet 2
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Hønefoss/oslo
    Svar
    4

Takk for det!
    var rettferdig kritikk syntes jeg, lydopptakene er enda værre enn det i råfilm så derfor dempet jeg det en del og dekket litt med musikk for og få vekk støyen.

Dette er som sagt noe av det første jeg lagde så tenkte ikke så mye på lyden da, mest bilde, komposisjoner og lyssetting.

musikken er nok ikke akkuratt det absolutt beste men siden jeg jobber med ett mye større prosjekt og har en del artister som komponerer musikk til den så har jeg lov til og bruke alt de har lagd fra før til andre ting så dermed brukte jeg det så jeg på en måte fikk alle "rettighetene" på min side :]

mvh
    Henrik Skjolden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •