Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

Standard her.no reklame

Endelig er jeg ferdig med min reklame for her.no Jeg brukte ca. 3 måneder, og det ble i alt 11 versjoner. Jeg brukte ca 70 timer på filming, VFX, klipping, lydmiks og output. Jeg brukte Premiere, AE, mokey, motor og Audition. Jeg filmet med en Sony Z-1. Fargekorreksjon ble gjort med color finesse i premiere.

Du kan se den i flash her: http://home.no.net/mstudio/her
    Og en kort breakdown i flash her: http://home.no.net/mstudio/vfx

Hva syns du? Siden jeg brukte så lang tid hadde det vært fint med litt tilbakemeldinger

Tror fortsatt jeg kommer til å endre den scenen hvor de setter seg inn i taxi-en for siste gang før de kommer til pub-en.
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Standard her.no reklame

Hadde funket mye bedre om den hadde vært kortere. Du kan lett klippe ned filmen. Spesielt scenen ute på gaten kan klippes ned. Vet ikke helt hva som skjer med en gang de kommer til det første stedet heller, sier han at de skal dra? Så drar de på et nytt sted? Litt forvirrende det der, kan bare være meg, men i hvis det er tilfellet, er det isåfall overflødig. Hadde kanskje også vært lurt å fjerne musikken når det skal være øde der, får ikke helt følelsen av solidaritet når den upbeat musikken går i bakgrunnen.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

Standard her.no reklame

Ja, det skal være "nei vi drar a!". Jeg mente også det samme som deg ang musikken i bakgrunnen, men min klient ville gjerne ha det, skal sloss litt mer.

Også glemte jeg å nevne at det er en kinoreklame.
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •