Musikken var god den, syns derimot musikken drukna for mye i all annen lyd der og var vanskelig å høre generelt, dessverre.
Hei folkens
Jeg roper ut til alle her om litt hjelp. For et par dager siden fikk jeg i oppdrag å lage James Bond-ish musikk til en 15 sekunders video noen i USA har laget til en konkurranse, og ble ferdig senest i går. I dag ligger den ute på nettet tilgjengelig for folk til å stemme på.
Både jeg og gjengen som har laget videoen ville satt veldig pris på om dere kunne stukket innom og gitt den 5 stjerner, hvis du synes den er verdt det, så klart. Rett og slett, gi en stemme og hjelp dem å vinne!
Det går selvfølgelig ann å stemme flere ganger, så hvis man gidder kan man stemme så mye man bare orker. Ingen registrering eller noe sånt tull er nødvendig.
Klikk meg!
Hvis noen også vil høre bare musikken, så kan dere høre den her - Klikk meg også!
Tusen takk på forhånd!
-Robin H
Edit: Nå ble jeg igrunn brått veldig usikker på om dette var rett plass å poste denne tråden. Isåfall så beklager jeg det, og håper at en moderator kan flytte den til riktig sted.
-R
Sist endret av RobinH; 20th November 2009 kl 02:25
Musikken var god den, syns derimot musikken drukna for mye i all annen lyd der og var vanskelig å høre generelt, dessverre.
Takker
Ja, dessverre. Dette var noe skaperen fant ut etter han hadde sendt inn videoen, dermed ble det umulig å fikse.
Bokmerker