-
22nd November 2008, 13:47
Commander
Hjelp til musikkvideo refreng
God aften.
Jeg sitter å redigerer en musikkvideo, og har redigert ferdig første og andre vers, mangler kun intro og refrengene.
MEN refrengene er et problem, sangen forandrer seg såpass at jeg ikke kan bruke samme klippeflyt som i versene, og vil gjøre noe annerledes, slik at det skiller seg ut fra versene. Jeg trenger kreative ideer, og host opp det du tror kan passe, alt fra å legge på et filter for å gi det et "tegnefilm look", til å dele skjermen og vise to klipp av gangen samtidig. jeg er åpen for alt.
videoen ser dere under, JEG BER IKKE OM NOEN TILBAKEMELDINGER PÅ SELVE MUSIKKVIDEOEN FOR ØYEBLIKKET, bare ideer til hvordan jeg kan kutte 1 refreng, jeg har samme type klipp som i 1 vers å bruke, siden vi ikke har noen spesiell historie for videoen. videoen er ikke fargekorrigert så ikke ta opp noe slikt.
det gikk ikke nei. Men det funker å se den direkte på youtube, men ikke at den lastes inn her eller hva som skjer.
det funker altså ikke å se den her, hvis dere er interessert i å hjelpe meg, så vær så snill, gå inn på youtube, søk på "eirik nereng" og gå deretter inn på "Jokr test" av de 5-6 filmene dere får opp. Jeg håper dere tar dere bryet, for jeg trenger ideer!
-
22nd November 2008, 16:11
Sv: Hjelp til musikkvideo refreng
Filmen er ikke tilgjenlig lenger så jeg regner med at du har løst problemet?
-
22nd November 2008, 16:15
Trodde bare det var meg som hadde problemer med den der. Thailand er en skikkelig fucker når det gjelder nett. Må vel være enda verre i Kina og den delen av Korea som styres av Kim Ill Jong.
-
22nd November 2008, 17:39
Commander
det gikk ikke nei. Men det funker å se den direkte på youtube, men ikke at den lastes inn her eller hva som skjer.
hvis dere er interessert i å hjelpe meg, så vær så snill, gå inn på youtube, søk på "eirik nereng" og gå deretter inn på "Jokr test" av de 5-6 filmene dere får opp. Jeg håper dere tar dere bryet
-
22nd November 2008, 20:18
Eventuelt gå innpå denne linken: http://www.youtube.com/ watch?v=k_rDblQWLbc (fjern mellomrommet mellom .com/ og det andre
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker