Viser resultater 1 til 10 av 10
    Ensign
    Medlem siden
    Nov 2007
    Svar
    32

Standard Hotel Cæsar Vignette

Laget nylig en liten promotionvideo for russebilen vår.. Ble en del støy i bildet siden vi ikke hadde tid til å lyse opp skikkelig, men synes resultatet ble greit..

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7_XfbenZI9A]http://www.youtube.com/watch?v=7_XfbenZI9A[/ame]

Er i HD så gå helst inn på youtube og spill av derifra..

Edit: Da var promoen på Vimeo!

[ame=http://vimeo.com/4340163]http://vimeo.com/4340163[/ame]

Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Arendal
    Svar
    105

Standard Sv: Hotel Cæsar Vignette

heftig... ser skikkelig bra ut.

men et lite minus er greenscreenen. det er litt ujavnt av og til
    men er dette ferdig produkt? er det hakkete eller er det den føka PCen min?
    Jippy Kay Jay motherf***er

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,314

Det hakker veldig her også.

Ellers var den forøvrig grei. Forslag til endring og forbedring: flere elementer som gir dybde!

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    459

Stilig idé. Godt gjennomført. Hakket dog ganske mye på min PC, men jeg installerte et program samtidig så kan jo ha noe med det å gjøre. Litt mer dybde hadde jo ikke skadet, som nevnt.

Cadet 4
    Medlem siden
    Dec 2008
    Svar
    15

Stilig konsept! Ville kanskje pirket på slutten, litt dårlig gjennomført med "Prodigy" og "Cæsar"-logoen i bakgrunnen. Men ellers var det et stilig klipp, good job 8)

Commander
    Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Hønefoss
    Svar
    432

Synes det var dritstilig!! Det hakket også på min, men kjære folk, tviler på at det har noe med filmen HANS å gjøre, snarere med youtube.

Noe av det mest irriterende jeg har vært borti var da jeg skulle legge ut en musikkvideo jeg hadde laget for en fyr. Jeg la ut videoen på samme dag som "deadline" (hadde satt opp reklame i avisen Da den var ferdig lastet opp så jeg gjennom flere ganger på tre forskjellige pc-er og alt var perfekt, da han så over den hakket den derimot kraftig, slik som denne. jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre, men etter fem forskjellige versjoner fant jeg noen innstillinger under eksportering som youtube tydeligvis likte, og det ordnet seg.

Men noen som vet hva problemet egentlig er?

Cadet 4
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Oslo
    Svar
    13

Funka bra den. Hva brukte du teknisk for å få til effekten? skal lage en samme type greie selv.
    If it's not broke, don't fix it!!!

Ensign
    Medlem siden
    Nov 2007
    Svar
    32

Blir irritert over den hakkinga selv - er veldig forstyrrende, men den kommer på vimeo i nær fremtid så hakkinga forsvinner vel da.

- Ja, dette var det ferdige produktet. Vi skulle egentlig ha flere klipp av oss i bakgrunnen og, men det hadde vi ikke tid til å filme dessverre.

Sitat Opprinnelig postet av Jørgenpørgen Vis post
    Funka bra den. Hva brukte du teknisk for å få til effekten? skal lage en samme type greie selv.
    Brukte After Effects og keylight for å fjerne det grønne. Så plasserte jeg gutta siden av hverandre og animerte et kamera fra den ene siden til den andre.

Cadet 4
    Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Oslo
    Svar
    13

Kult.. Skal sette meg inn i aftereffects nå tenkte jeg.. Så får vi se om jeg får til noe tilsvarende. Er det noen annen mulighet til å bruke et laken av noe slag i stedet for en greenscreen som koster skjorta? :
    If it's not broke, don't fix it!!!

Ensign
    Medlem siden
    Nov 2007
    Svar
    32

Sitat Opprinnelig postet av Jørgenpørgen Vis post

Kult.. Skal sette meg inn i aftereffects nå tenkte jeg.. Så får vi se om jeg får til noe tilsvarende. Er det noen annen mulighet til å bruke et laken av noe slag i stedet for en greenscreen som koster skjorta? :
    Vil ikke si at denne greenscreeenen kostet skjorta. Er stoff fra ikea til 12 kr kvm. ellerno. Søk litt rundt på forumet her - det finnes en tråd om denne typen greenscreen hvis jeg ikke tar feil..

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •