Viser resultater 1 til 7 av 7
    Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Arendal
    Svar
    105

Standard The Hunted cellar

da var 10klasse oppgaven i KHV ferdig...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=k7JeSnfDBV4]http://www.youtube.com/watch?v=k7JeSnfDBV4[/ame]

åpen for ros og ris, fyr løs!
    PS: skru bassen og lyden så høyt at du så og si kommer til å sprenge høytalerne
    og bare for å nevne det: så ble et klipp borte. det er da man fårstår sammenhengen. på begynnelsen skulle liksom han i blå jakke bli bortført av han i rød.

Plotet: før skolen vår ble bygget var det et vann dær, og det drukna en man dær. 50 år senere kommer han tilbake. (han i rød jakke :P)
    Jippy Kay Jay motherf***er

Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Arendal
    Svar
    105

Standard Sv: The Hunted cellar

ingen som vil kommentere???

Lieutenant Junior Grade Fredrik J.R sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    Trondheim, Norway
    Svar
    43

Jeg kan ikke ut i fra filmen skjønne at noen druknet i vannet. Bildet er veldig mørkt og musikken passer ikke helt inn, bortsett fra i begynnelsen.

Captain
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Akershus
    Svar
    714

Jeg så dessverre ikke en dritt. Det var utrolig mørkt. Introen var det beste av filmen, selv om jeg synes den var for lang.

Cadet 1
    Medlem siden
    Mar 2009
    Svar
    2

Helhetsintrykket mitt av filmen blir litt dårlig (det var sikkert meningen at du/dere skulle få det til å bli mørkt og skummelt) men jeg synes det var vanskelig å få med seg det meste i filmen da hele filmen var alt for mørk. Kameraføringen var dårlig, men en fin vinkel på slutten da morderen ble drept. Ellers en litt tynn og vanskelig historie å følge med på. Mot slutten ble musikken bedre og passet mer til det som skjedde i filmen.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    Sørumsand
    Svar
    636

Bilde er lys.
    Sørg alltid for å ha nok lys.
    Jeg gadd å se ca 2 minutter pga dårlig belysning.

Episk musikk satt til en setting som dette fungerer ikke i det hele tatt.
    Lykke til videre.
    Laks

Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Arendal
    Svar
    105

ja vet det ble litt mørkt, aner ikke hvorfor men naar jeg legger videoer pa youtube blir de automatisk dobbelt sa mørkt.
    kameraføringa, vi filma 3 ganger. og 2 av de var det bare vi tre som var tilstede, saa det ble litt vanskelig filme.
    og musikken, vel jeg hadde bare en dag pa aa redigere.

det var to ting som var bra pa filmen, var jeg og kameraet, selv om det er to år gammelt.
    alt i alt så har jeg lert godt hva som trengs-> god planleging, uten det kommer vi ingen plass+folk som har lyst å lage film(to av skuesillerene stakk av under opptakene.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •