dere snakker for høyt. hører mye sus. legger dere til lyd etter dere har lagd filmen?
ikke for å vere frek men hvor er humoren?
jeg synes du burde øve mer på engelsken deres og tenke litt mere på noe som kan bli mye morsomere.![]()
Halla, laget en liten kortfilm... her er linken: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=YZmLvGmLBog&;feature=channel_page[/ame]
dere snakker for høyt. hører mye sus. legger dere til lyd etter dere har lagd filmen?
ikke for å vere frek men hvor er humoren?
jeg synes du burde øve mer på engelsken deres og tenke litt mere på noe som kan bli mye morsomere.![]()
Jeg ble faktisk imponert jeg.
Dere var veldig unge, snakket overaskende bra engelsk også synes jeg. Man hører veldig tydlig at dere ikke er engelske, men imponerende alikevell
Jeg lo ikke av filmen, men alikevell var det en kul ide, og enda morsommere og bedre gjennomført enn mange som er mye eldre. Så jeg tror dere kan risikere å bli flinke oppgjennom årene, med mer trening.
Men det er nok en morsommere film for venner og folk som allerede kjenner dere enn det er for oss andre her på forumet. x)
mhhmmm...
Pass på refleksjonene av kameramann i bilder på veggene.
Skal passe på det;D
haha den var litt morsom. det er to minus(synes jeg) Klippinga gikk ikke så smooth, og engelsken.... kan dere ikke flytende og overbevisende engelsk, så la vær. det blir veldig ofte dårligt. ta det heller på norsk neste gang
Jippy Kay Jay motherf***er
ok((:
:
![]()
:'(
Bokmerker