Viser resultater 1 til 7 av 7
    Cadet 2
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    4

Standard "Hvis du tør"

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=ej2VuRWsTHI]http://www.youtube.com/watch?v=ej2VuRWsTHI[/ame]

Trailer til ny film om mobning, pigebander og vold

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2008
    Svar
    11

Standard Sv: "Hvis du tør"

Var ikke så lett og se at det handlet om mobbing. Så mer fest-aktigt ut...
    Og du burde ikke hatt musikk hele veien kansje,
    Men dette er vell teaseren da ?
    får står Kommer Snart

Men Hvilket program bruker du?

Var ok denne da

mh
    mh er offline
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Nov 2007
    Svar
    67

Filmen så i det minste spennende ut Fine bilder, men det blir ofte litt kjedelig når alle er i samme utsnitt. Hvis du/dere hadde variert med litt nærbilder hadde det fort piffet opp hele traileren Men kan bli artig å se den ferdige filmen

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2008
    Svar
    61

Synes virkelig dere burde tatt med tale, det å se en person snakke uten å høre ordene er bare forvirrende irriterende.

Blir kjempe tamt uten andre lydeffekter en musikken, minst 3 ting som beskriver filmen synes jeg skal komme fram med tale i en så lang trailer, bilder sier ikke nok i dette tillfelle til å gjøre dette til en interresang trailer. Teasere er mer godtatt uten tale og lydeffekter, men en trailer skal jo reklamere, og meningen er faktisk å røpe deler av filmen.

Kanskje det ferdige produktet er bedre :P

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    459

Jeg er enig i at dialog burde ha vært med i denne traileren. Var det dette prosjektet som skulle ende opp på diverse skoler for å forebygge mobbing? Mener å ha lest noe om et slikt prosjekt på dette forumet, og denne traileren passer til beskrivelsen, skjønner du Ser jo interessant ut, men ikke *så* interessant ut som det kanskje hadde gjort med tale. Nå vet jeg bare at det handler om mobbing, og det er fordi du skrev det i innlegget.

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Sep 2008
    Svar
    70

Det var jo nesten ingen bevegelse av kamera i noen av klippa!
    Da blir det fort kjedelig..

Lykke til!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Hamar
    Svar
    179

Det meste har kanskje blitt sagt allerede.
    Mer eksperimentering med utsnitt, mer nære bilder bryter opp det som etter noen scener utarter seg som veldig monoton kamerabruk. Dette er kanskje lettere å få til å se bra ut enn å legge til masse kamerabevegelser. Med bevegelse i kamera kan klippejobben for føre til litt hodebry.

Skjønner ikke helt hva traileren handler om uten forklaring på forhånd. Musikk kan være et sterkt virkemiddel, men ved bruk av replikker eller fortellerstemme vil publikum lettere forså hva det dreier seg om - noe som er et must hvis dere ønsker at folk skal ønske å se filmen i etterkant.

Tittelen i begynnelsen kunne med fordel ha blitt flyttet lenger ned, da dere blokkerer for ansiktene på hele jenterekka. Kanskje var det meningen, men det så litt komisk ut for en utenforstående.

Stå på, jeg har troen på at dere kan få til en bra film med dette. Mange av settingene og klippene så mer troverdige ut enn andre amatør-(dokumentar-)filmer jeg har sett.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •