Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 21

Tråd: IKEA Parodier

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Standard IKEA Parodier

Her er 2 IKEA reklame parodier jeg fikk som jobb og lage i sommer.
    De skal ikke være tekniske vidundere eller noe sånt, de skal rett og slett se hjemmelaget ut. Meninga er at de skal være morsomme. Tenkte jeg bare kunne dele de her, så folk kan si hva de syns. Riv de gjerne i stykker film-teknisk sett. Men som sagt er ikke det så mye vits, hadde satt pris på om dere fortalte om humorn sitter eller ikke istedet. De er superkorte så dere rekker å se de før dere skal nappe loffen.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=KeIWEfMmZ6M[/ame] Film 1

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=1qeKc6s8QeU[/ame] Film 2

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard IKEA Parodier

Jeg er priviligiert nok til å ha sett disse for lenge siden, men jeg ler meg fremdeles fillete. De blir morsommere dess fler ganger man ser dem av en eller annen grunn. Og det tekniske er ikke dårlig, det er bare enkelt; funker akkurat slik det skal. *høre på gumimaci*

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    235

Standard IKEA Parodier

Hehe, Jeg syns de var kule!
    Den i skogen syns jeg var best, den ninjasaken følte jeg at kanskje ble litt mye dratt ut før man kom hjem til ninjaen, du kunne ha fått frem det samme selvom den var korta litt ned.

Men uansett.. morsomt! 8)
    Solum Media - Vi virkeliggjør din fantasi

Lieutenant Commander mrlee70 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Trysil
    Svar
    288

Standard IKEA Parodier

Nå lo jeg ikke all verdens av dette her, mulig vi har litt forskjellig humoristisk smak, MEN når det er sagt - så var det sånn "småmorsomt" synes jeg, dog ikke noe mer... Ideén i seg selv er forsåvidt ganske kul, og alt med ninjaer i, har jo potensiale i seg til å bli morsomt, og jeg skjønner godt at noen synes dette er artig!

Nr. 1 var best. enkel, grei, og rett på sak. Nr. 2 ble, som noen har nevnt, litt for lang. Kunne sikkert ha kuttet 1 scene eller to der og fått samme effekten.

Teknisk sett funker det helt greit synes jeg. Var ett sted det var litt dårlig/rar klipp, men ellers er det helt ok. Det enkle er som oftest også det beste!

Ser gjerne flere sånne småsnutter! Hvis du har?

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard IKEA Parodier

Discworld anyone? Usaklig ripoff.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Standard IKEA Parodier

Det er ikke ripoff hvis man ikke vet hva man har tatt av, jeg har lest noe discworld og har ikke en fjerneste anelse om hva du snakker om. Hvis du utbryter "ripoff!" hadde det vært fint om du hadde utdypet det.

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard IKEA Parodier

Det er Dahl, vet du. Danile Dahl som han ble døpt fordi mora hans ville ha ei jente. Kan ikke regne med at han noen gang sier noe sakliii.

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard IKEA Parodier

jeg syns ninjaen skulle hatt sverd, da hadde jeg ledd mer.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Standard IKEA Parodier

Sitat Opprinnelig postet av mrlee70
    Ser gjerne flere sånne småsnutter! Hvis du har?
    Lagde 2 til faktisk, men de var visst litt for "kontroversielle" for IKEA folka, så de vil aldri se dagens lys =(

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard IKEA Parodier

Overbevist om at det var deg, men det kan fort ha vært noen andre. I dataspillet Discworld har de lignende opplegg med en ninja, bare på engelsk og forklart av en læreraktig kar med tavle og kritt. Gudene må vite hvem det var som likte det spillet bortsett fra meg. Så dette er meget sakliii. Foreldrene mine ville forresten døpe meg Emil, ikke Danile eller Daniel. Og ikke bland Dahl opp i dette. He had nothing to do with anything. Shut up!

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •