Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Toten - Kapp, Mjøsas kvite perle
    Svar
    95

Standard Ikke Jon Larsens Dag

Endelig!

Etter noe slit, noen nedturer, trassende redigeringsprogram og treg opp og nedlasting vart filmen endelig klar for at alle kan se den!

Ikke Jon Larsens Dag heter filmen, og enkelt og greit så er det ikke han sin dag av forskjellige årsaker. Men Jon Andreas Jostad i hovedrollen, og meg i de fleste andre rollene har vi satt sammen en kortfilm med action og kanskje noe overdrevet med musikk, for det beklager jeg litt. Men dette er vår mest seriøse produksjon, til nå...

Fila er på 233mb pga den elendige kvaliteten Premiere lager når den skal gjøre fila liten. Så da ble det sånn. Formatet er DivX, men det vet vel de fleste hvordan man får ned om dere ikke har det.

Helst ikke noe mannslakter av filmen :P Ja. Det var vel det jeg ville si. Nyt filmen så langt det er mulig

Joh, det mangler to stemmer i teksten, men det ble ikke tid, fordi trial tiden på Premiere 2.0 gikk ut, så da ble det tekst der, beklager så mye!.

Filmen kan lastes ned her: http://films.battle.no/movies/ikke_jon_larsens_dag.zip

Se også Shakka Production sin blogg-side som det nå vart for oppdateringer på filmer og hva som skjer: http://shakkaproduction.blogspot.com/

Mvh

Thor Håkon, Shakka Production
    hakka Production!

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    967

Vel, virket ikke som det var så veldig planlagt?

Men hele filmen var forferdelig grainy! :? Har dere skytt med gain på fullt eller?..
    Ble ikke akkurat imponert.

Cadet 4
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Toten
    Svar
    19

Veldig store forskjeller i lyden, ofte problemer med å høre hva som blir sagt. Det er heller ikke vits med en ny sang hvert eneste minutt, man tenker mer over sangen enn selve innholdet.

Widescreen-funksjonen ser ikke ut til å fungere helt heller, mye av informasjonen ser ut til å bli borte, da det blir kuttet på topp og bunn. Faktisk så blir veldig mye av informasjonen borte, vet ikke om det er meningen jeg, men jeg føler at det blir vanskeligere å se på.

Koreografen var grei nok, men den gikk for det første litt sakte, og du skulle nok hatt med noen "svosj"-lyder for å få det mer virkelighetsnært.

Skjønte heller ikke helt hva historien var, hva den ville fortelle..

Men det er godt å se flere totninger som prøver seg på filmfronten

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Toten - Kapp, Mjøsas kvite perle
    Svar
    95

For å si det slik så er jeg über amatør, og overdriver mye med musikk, noe jeg skal skjerpe meg med :P

Toten FTW

Håper den neste kreasjonen faller bedre ut, når den er ferdig om ei god stund. Men skal meg kommentarer videre, så filmen kan bli bedre
    hakka Production!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •