Viser resultater 1 til 3 av 3
    Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Standard Ny film: "Jans videodagbok"

Sist endret av vokteren; 26th February 2010 kl 13:14

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Standard

Ønsker tilbakemeldinger!

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard

Artig liten sak dette. Jeg lo ved flere anledninger. Grei utvikling i historien som jo ledet opp til det uunngåelige. Karakteren Jan kommer godt fram som en usympatisk fjott. Og han sliter jo litt med hva som er kult og ikke - de færreste vil jo synes videodagboka hans var hyggelig å se på eller gjøre ham til en kul person og han vil jo heller ikke innrømme tvangspulingen ovenfor kompisene. Han skulle vel vise dette kun fordi han visste han skulle ta livet sitt, slik jeg tolka det.

Skuespillet var ganske upåklagelig til amatørfilm å være - ganske smart å kjøre videodagbok for å få skuespillet til å bli realistisk. Jeg føler likevel det mangler ett eller annet i karakteren Jan, for jeg blir ikke helt overbevist om at han faktisk kan sette i gang med disse voldtektene. Ser jeg en aldri så liten referanse til Skjegg i Videodagbok? Det virker i alle fall som om Jan har sett den episoden for mange ganger og bestemte seg for å lage en selv.

Morsom film med kølsvart humor. Man trenger faktisk ikke nødvendigvis store midlene for å underholde, og det beviser dere. Men revolverlydene kunne dere gjerne lagt på ekstra i ettertid - det hørtes veldig løskruttpistol ut. Og når jeg likevel er inne på lyden. Selv om lyden jo må være diegetisk for å fungere i dette universet, så burde dere satt en retningsmik eller noe på kameraet, for halvparten av tida, spesielt i nest siste scene med jenta, så må jeg konsentrere meg veldig for å forstå hva som foregår mellom skarre-r-ene.

Lignende tråder

1. Seriøse Skjegg - Episode 1: Skjegg i Videodagbok
    Av Kenny Wang i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 44
    Siste tråder: 4th October 2011, 20:28
  2. Videodagbok fra spillejobber i utlandet
    Av Theblizzard i forumet Generelt
    Svar: 9
    Siste tråder: 4th November 2009, 21:24

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder