-
1st December 2010, 00:32
Cadet 3
John 15, 9
Ønsker tilbakemeldinger på en kortfilm jeg lagde for ett halvt års tid siden.
Handler om en gutt som har mistet kjæresten sin og gir opp troen på gud, men så er det noe som skjer.
http://www.youtube.com/watch?v=q0ozxlpkYYQ
-
1st December 2010, 08:36
Sv: John 15, 9
Tja, vet ikke helt om jeg oppfattet budskapet her... mulig jeg er treig men... he he! Er det meningen det skulle være en slags "tilbake til kristendommen" - moral i det her? Anyway, jeg kan heller kommentere litt om resten...
Teknisk sett så er det på mange vis ganske bra, men jeg savner en fargekorrigering som kunne ha gitt litt mer mer kontraster og litt mindre lys på bildet, det ble til tider veldig lyssterkt. Litt mer kontrast, litt mer farger, og vips, så får man en bedre look med en gang.
Utover det, så er det jo ingen tale el.l. her, så skuespillermessig sett er det ikke lett å uttale seg. Kanskje litt "ullen" story som sagt, men for dem som kan John 15.9 utenat fra før av, så kan hende dem skjønner mer enn det jeg gjorde, he he!
Musikken ble kanskje litt anonym i det hele, kunne gjerne dratt til med enda litt mer fres i lydsporet. 
Ser frem til å se neste produksjon, eller har du allerede flere andre filmer i bakhånd? Hadde vært artig og sett noe litt lengre og med mer story.
-
2nd December 2010, 16:05
Cadet 3
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker