Var det lars som vant skuespillerprisen? Jeg følte ihvertfall at han ikke spilte noe spesielt bra. De andre gutta var mye bedre.
Takker for alle de gode tilbakemeldingene
Hadde fjernet den slaglyden en annen versjon, men hadde vist glemt det i denne versjonen..
Hehe, ja, manuset har en del små hull. Men vi hadde disverre ikke tid til å jobbe mer med manuset, og siden vi bare hadde manuset med under innspillingen av barscenen, ble det en del improvisjon...
Lyden var et problem hele veien. for etter at vi hadde spilt inn barscenen (som var den første innspillingen) fant vi ut at den ene micen ikke funket. og derfor ble lyden veldig dårlig... i tillegg var den noen fissne micer...
Dette skal selvfølgelig gjøres bedre i neste film![]()
Var det lars som vant skuespillerprisen? Jeg følte ihvertfall at han ikke spilte noe spesielt bra. De andre gutta var mye bedre.
Bra film dette. Kul stil. Fet oppbygning i bilen til åstedet. Den var noe kort kanskje, til å fortelle en slik historie; mange aspekter bare falt bort i farten på filmen. Volden var litt klønete til tider - spesielt skytinga med enten null rekyl, eller kjempetreig rekyl... Musikkleggingen var helt ok, men dere har gitt dere selv copyright på filmen; ikke bra. Ser ikke for meg at dere har brukt all den musikken med tillatelse. Jeg skjønner ikke hvordan Linn kom seg på sykehuset, hun kunne jo ikke ringe ham når han var i koma, og ingen av kompisene sa vel ifra? Dette henger vel noe sammen med at jeg synes filmen var for kort - siden dere ikke rakk å forklare så mye.
Terningkast: 4 (men bare så vidt)
Fin film![]()
Fikk litt følelsen av MR. BLONDE fra RESERVOIR DOGS med han der typen som vil "skyte henne i trynet".
Lyden når en av fyrene slår ned han karen på bensinstasjonen var stygg, og man hører at det blir slått på kameraet når han skal vekke opp "sjåføren".
Kjekt å se deg her Thomas
Likte filmen din!
Liker spesiellt godt at de forskjellige rollefigurene har forskjellig dialekt, det høres liksom litt proffere ut, et litt blandet miljø på en måte..
Bra film, filmen fikk meg av en eller annen grunn til å tenke på tvserien Ran som gikk på tv2 for en stund siden
ww.KillerApeProductions.com
Bokmerker