Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 16
    Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Standard Kaldt Blod del 1 (relansering)

Info om Kaldt BlodDahlske Bank.

Kategori: Action
    Lengde: 28 min

Dette er den første filmen jeg lagde med tanke på å klippe på PC. Så jeg har lært en hel del siden det. Men morsomt å få tilbakemeldinger på det likevel, se om det er ting jeg ikke har tenkt over. Jeg hadde ikke PC selv når jeg skulle klippe denne filmen, så jeg måtte låne en Mac å klippe den på. Så da måtte jeg lære meg både Mac og Final Cut samtidig som jeg skulle klippe filmen, og Mac'en ga meg selvsagt ikke annet enn motgang - men siden det var den første filmen jeg laget så var jeg ganske fornøyd med den likevel.

Hadde vært fint med alle mulige tilbakemeldinger, ris og ros, og hvis det er noe dere lurer på om filmen eller filmproduksjonen, så er det bare å spørre.

Skal se å få lagt ut del 2 og del 3 etter hvert for å fullføre trilogien - mange av tingene som ikke blir besvart i del 1 får forklaringen i de to andre delene.

KALDT BLOD DEL 1 (lagre som)

Du kan også se traileren først.

KALDT BLOD TRAILER (lagre som)

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

så bra ut detta! bra md blod og greier, men kan pirke litt på at slåss scenene gikk litt tregt, var liksom som om de stoppa opp å venta til han andre skulle slå først ogsåstoppa det opp igjen fordi han andre skulle gjøre seg klar til blokeringen fra deg osv osv.. du forstår, men det var bra laget i værtfall, ble bare litt kjedelig med slåssing heletia, var liksom det samme etter det samme etter det samme.... kunne ha fått inn litt mere handling, om hvorfor det var kloner ogsånt! så skjønte jeg ikke slutten helt..
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Kaldt Blod del 1

284 mb!

Hvor lang er filmen egentlig?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Bergen rock city
    Svar
    169

Kategori: Action
    Lengde: 28 min
    ou are the embodiment of pure freedom
    But through my eyes you are made of stone

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

har ikke fått sett den ferdig enda, men skummet raskt igjennom når jeg forsto det ikke var mye hisstorie jeg gikk glipp av.

dette så faktisk helt greit ut, jeg syns det er sinnsykt synd at dere har fått slossingen til å gå i et tempo som gjør at det ser ut som dere øver på hva dere skal gjøre for noe,
    mye av slossingen var bra satt opp, men desverre ødelegger all døtiden alt sammen.
    virker også som dere har en gjeng folk som stiller opp når det trengs, og fantasien har dere også. enten må dere finne ut en annen måte å klippe sammen slosskampene på, ellers må dere begynne å slå værandre på ordentelig.

men hvordan i helvete har du fått til denna kloninga? håper virkelig det er tvillinger du har brukt eller no...

sier litt mer når jeg har sett hele filmen sammenhengene jeg =)
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Det er faktisk mer historie enn man skulle tro i denne filmen, problemet er at det er så mye slåssing at folk detter av og glemmer hele greia fordi de tror at det ikke er noen historie der.

Det er bare tre skuespillere i denne filmen, meg og to tvillinger. Deler av filmen har vi en fjerde mann bak kamera.

Slåssingen er riktignok innøvd på sett, så mulig defor den ser innøvd ut. Men ingenting er filmet i flere vinkler av det, slik at det kunne ikke klippes særlig annerledes.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Nå har jeg sett filmen, og den var ganske bra laget! Enkelte slåsscener var ikke overbevisende nok, men de fleste var det. Filmen minner meg om Neo og Agent Smith, hehe. Ingen Matrix i takkeliste eller i rulletekst?

I starten la han ikke merke til fyren i oransje genser etter han drepte en annen? Var morsom utrykket til hovedpersonen der han tok grønne luen og kastet den.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Bergen rock city
    Svar
    169

kreativ lagd film! første feilen jeg lå merke til var at på filmen rundt 10:30 så ser man nesten hele skyggen til kameramannen, men dette visste du sikkert om... ellers ville jeg kommentere at blodet i begynnelsen ikke akkurat var for overbevisende, men i resten av filmen retter den opp igjen det inntrykket. ellers ville jeg si alt i allt er filemn ganske bra. fine vinkler, likte spessielt godt klippet der man ser klonene løpe etter hovedpersonen på rundt 09:20.

gleder meg til å se del 2 og 3!
    ou are the embodiment of pure freedom
    But through my eyes you are made of stone

Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Trollet,

Blodet vi brukte i filmen var blåbærsirup, så når den fikk innelys på seg, så ble den alt for blå.

Kameramannskyggen har plaget meg litt ja. Gadd bare ikke opp i skaugen igjen for å spille inn den lille delen på nytt.

Melwasul,

Melwasul sa:
    Filmen minner meg om Neo og Agent Smith, hehe. Ingen Matrix i takkeliste eller i rulletekst?
    Grunnen til at det ikke er noe takk til Matrix i rulleteksten er fordi filmen ikke er inspirert av Matrix, den ble laget ferdig et par-tre måneder før Matrix Reloaded, der Smith plutselig er slitsomt mange.

Melwasul sa:
    I starten la han ikke merke til fyren i oransje genser etter han drepte en annen?
    Jeg skjønte ikke helt spørsmålet, gidder du å omformulere?

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Melwasul sa:
    I starten la han ikke merke til fyren i oransje genser etter han drepte en annen?
    Jeg skjønte ikke helt spørsmålet, gidder du å omformulere?
    Jeg kan finne tidspunktet når jeg er hjemme. Men det jeg mente var etter oransjefyren slo han ned med spaden, og han drepte oransjefyren, gikk han forbi en oransjefyr på bakken med kniv - er ikke oransje en sterk farge nok til å legge merke til han?

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •