Side 4 av 4 FørstFørst ... 234
Viser resultater 31 til 36 av 36
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    73

Standard Kanakkas Film: Hobby (2007)

Må bare si at det her var PRO!! som faen, dritbra rett og slett.

Lys, musikk, klipp alt passer bra jobba!!

hdv
    hdv er offline
    Ensign
    Medlem siden
    Dec 2006
    Svar
    26

Wow! Det der var verdt å se.. Skikkelig bra! thumbs up...

Cadet 4
    Medlem siden
    Mar 2007
    Svar
    15

Sitat Opprinnelig postet av Melwasul
    Dette må være dere?
    http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=170641

Så iallfall gratulerer med to Amandus-priser!
    Ja, stemmer!

Var helt rått å være med å få vinne 2 av prisene her. Takk til alle som stemte. Søk på Amandus på sesam.no for å finne flere artikler om oss

Eller dere kan tune inn tv-en på nrk1 påskeaften klokken 5 for å se hele opplegget. Virkelig, var over alle forventningene å vinne. For de som lurer vant vi beste fiksjon på Amandus Filmfestival og publikumsprisen. Lærte også veldig mye av å være på festivalen, og snakket bla med regi og manus for Sønner, regissør for Fritt Vilt, Regissør for Vinterland, Visual Effects Superviser for Matrix og mange andre folk. Sinnsykt moro!

(Kan avsløre at jeg ble lurt kraftig i dag. En av gutta sa til meg at Nidar ringte og ville saksøke oss. Ble litt smånervøs før jeg fikk beskjeden om at det var aprilsnarr!)

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Ser ganske så profesjonelt ut. En veldig typisk festivalvinner. Men det som gjør filmen bra er også den svakeste punkt. Den er litt for tydelig en slik tenkende og funderende voice over med moral som vi har sett en million ganger i akkurat slike type kortfilmer. Ja, det er bra laget, men det føles ut som om jeg har sett eksakt samme filmen før - noe jeg ikke har, må vite.

Fotografisk er det nok lite å utsette på denne filmen. Digg å se på. Selv om noen virker å forelske seg vel mye i liten dybdeskarphet. Men den er egentlig dønn kjedelig historiemessig. Hvis en film med voice over støtter seg til akkurat det, så har den tapt, noe jeg mener denne filmen gjør. Jeg har mye imot voice over, men ikke til den grad at jeg ikke liker filmer på grunn av den. Mer fordi den er misbrukt i filmer som ikke ville fungert uten voice over, fordi regissøren ikke klarer å fortelle historen gjennom bilder og dialog. Det sliter denne filmen litt med. Men for all del: Dette er en amatørfilm av mennesker under 20, og jeg kan ikke huske å ha sett noe som er fullt så gjennomført andre steder på forumet her.

Karakteren jeg gir den skades av at jeg ikke liker denne type selvhøytidelige filmer som prøver å tvinge meg til å like den.

Terningkast: 4

Cadet 4
    Medlem siden
    Mar 2007
    Svar
    15

@Kenny Wang:

Tusen takk for konstruktiv kritikk. Etter som jeg selv har sett filmen endel ganger må jeg si meg enig i noe av kritikken. Men husk at det er første filmen vi har laget i fiksjonsklassen, og til neste film kommer vi nok til å jobbe med en mer bærende historie.. Så for all del, gi tilbakemeldinger. Det er den eneste metoden å lære på!

Cadet 4
    Medlem siden
    Mar 2005
    Svar
    16

Skaff deg ein hobby! haha! tok du den :lol:
    Neida! Eg bara skryllar med dykk :wink:
    Eg likte det tekniske med denna movien! Men eg skjønte ikkje eit
    shøff av hanlinga :wink:

Zoomen på 1 minutt og 24 sekunder var superdama ding dong!
    PS: Var det Espen Frodesen på frame 3452?

Very Nice! (med Borat stemja) hahe, har dykk sjått den?
    vifor kan ikkje eg sitte når satelitt?

Side 4 av 4 FørstFørst ... 234

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •