Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

Standard Kaotisk urbanitet

Heisann! Vi fikk en oppgaven hvor vi skulle kombinere form og innhold fra to lister, jeg valgte kaotisk urbanitet og bestemte meg for å lage en film. Jeg filmet i Oslo i to / tre timer med steadycam og Panasonic HVX200.

Etterarbeidet tok ca 5 / 6 skoletimer på en dell precision M4300 for de som er interessert. Jeg lagde alt i After Effects ved hjelp av SoundKeys fra Trapcode og Twitch fra VideoCoPilot, og en del manuell keyframing. Komprimert med Adobe Media Encoder.

God fornøyelse! Og tilbakemeldinger er velkommne
    http://kumlokk.no/filer/KaotiskUrbanitet720p.wmv (21 mb)

Her er også en Quicktime 405p versjon. (14 mb)
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Lieutenant
    Medlem siden
    Feb 2008
    Svar
    75

Standard Sv: Kaotisk urbanitet

Trengte du egentlig steadycam?

OH! og... skippergata er vel ikke det smarteste stedet å vimse rundt med et såpass dyrt kamera og steadycam

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2008
    Sted
    Oslo
    Svar
    225

kult med den regnbue-wipen, bra den twitchen. Riktig plugin har mye å si. Typisk Oslo sentrum-stygt Er så mange stiler at det er vanskelig å finne helhet og stil i bildene. Ofte bedre å bevege seg utenfor sentrum for å få helhet, mot gamlebyen for forfall, mot vest for idyll etc

Fotograf - VJ - Digital etterbehandler - www.pylon.no

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Ski
    Svar
    177

Sitat Opprinnelig postet av bajazz
    Trengte du egentlig steadycam?
    He, det kan du si, brukte det jo på starten hvor man har ne "kjøring" over gata. Men syns det generelt gir et kult utseende, kaotisk, men ikke håndholdt heller.

Ja, men måtte jo være litt kaotisk så om jeg blander litt bygningsstrukturer er nok fint. Forresten en fin ting å nevne i rapporten. Ofte det er ting i videoer som jeg ikke har tenkt på, men høres veldig bra ut når det nevnes i rapporten

PS: Filmen er nå oppdatert til en litt lysere versjon, ett klipp et byttet ut og den er komprimert litt mer.
    www.kumlokk.no
    Film- og videoproduksjon

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •