Nå er det jo ganske tydelig at den er laget nylig, men ikke engang Hollywood klarer å lure oss til å tro at noe er eldre enn det er, så det gjør vel ikke stort. Jeg liker at dere har lagt vekt på rekvisitter, kostymer og location som får det hele til å virke gammeldags og ganske profesjonelt. Det samme med statister. Komfyren så litt 70-talls ut dog. Skuespillet til jenta virker litt regissert - altså som om hun spiller for regissøren og liksom ønsker tilbakemelding der og da. Vet ikke hvordan ellers jeg skal formulere det. Noen av klippene er ganske lange. Reklamer var treigere før, men siden ingen tror at dette er gammelt kan du like gjerne snippe bort et kvart minutt og få det litt tettere - spesielt nærbildet av tobakkpakka som ser tydelig pålimt ut med klønete fingerbevegelser.
Jeg vet ikke hva oppgava var, men hvis den var å prøve å lage en reklama fra en gitt tidsperiode vil jeg si den er godkjent. Hvis det f.eks. er en anti-røykekampanje, så er det stryk. Ståkarakter på selve reklama dog.

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat

Bokmerker