Viser resultater 1 til 6 av 6
    Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Bergen
    Svar
    127

Standard Kjekt med tilbakemeldinger!

Jeg heter Kristoffer, er 17 og bor i Bergen!
    Jeg har laget et par filmer siste årene!
    Sjekk ut:

http://www.youtube.com/watch?v=wnwWWc8IqCM

http://www.youtube.com/watch?v=XGoCFn9JS04

og

http://www.youtube.com/watch?v=C2TJGYRGQBE (her er den en stygg eksporteringsfeil, men har ikke gjort noe med det...)

Don`t be too hard on me!
    Sist endret av kgheim; 30th June 2010 kl 19:35

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Bergen
    Svar
    127

Standard

Jeg skulle gjerne hatt noen tilbakemeldinger!
    Noen som kunne tatt en titt?

Cadet 4
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Stavern
    Svar
    15

Standard Hei du!

Dette er jo ganske bra. Jeg liker hvordan du har håndtert kamera - vinkler og bevegelser, og farvekorigeringen er forsåvidt også veldig bra. Det jeg stusser på er musikkovergangene. Her er det jo mye å ta fatt i, for når det gjelder LINK 3 er det en ekstrem skift på lyden når det gjelder flere av vendepunktene. Man mister mye av filmopplevelsen... Flere overeksponerte utsnitt, men husk at jeg er ganske pirkete på det der

LINK 1 og LINK 3 var ganske bra! Stå på, men husk å vær varsom når det gjelder lyden!

Bork

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Bergen
    Svar
    127

Standard Takk takk!

Takk for tilbakemelding!
    Dette er ting som er ferdig, så jeg kommer nok ikke til å fikse opp i det!
    Men det er kommentarer jeg kommer til å ta med meg videre i nye produksjoner!
    Tusen takk!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2009
    Svar
    43

Standard

Jeg så disse for en liten stund siden. Jeg har ikke noe spesielt forhold til musikkvideoer eller reklamefilmer, så er derfor jeg ikke har kommentert tidligere. Men jeg kan jo komme med noen få ord like vel

Musikkvideoen syns jeg var kul. Spesielt scenene i parkeringshuset. Ute-scenene på gressplenen syns jeg det var noe med fargebalansen som ikke passet helt, uten at jeg klarer å sette fingeren på konkret hva.

"Reklamefilmen" om NLM var pent filmet og satt sammen. Men følte den var litt gammeldags og uorginal. Hvis reklamefilmen er rettet mot unge folk, burde den vært laget annereledes etter min mening. Den fungerer nok bedre som reklame for arbeidsplassen, og å trekke til seg lærere.

Den siste filmen fikk jeg ikke mye ut av. Først trodde jeg det var en kortfilm. Og når den var ferdig skjønte jeg ikke hva som var poenget med den. Så leste jeg under videoen at det var en reklamefilm. Da skjønte jeg litt mer, men det burde jeg ha skjønt ut fra filmen. Så budskapet kom altså ikke klart nok fram. Når det gjelder selve filmingen syns jeg det var mye "feil" med hvitbalansen i bildene. Ellers bra.

Lieutenant
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Bergen
    Svar
    127

Standard

Takk!

Angåede den siste filmen så er den veldig intern, fra internatskole, så jeg skjønner at du ikke skjønte den! Poenget er at han fyren får en tlf hvor noen på skolen leier han inn til å vekke en medelev på en grusom måte, mot penger til misjonsprosjektet! Det er ganske arti! men internt! hvitbalanse er helt klart en svakhet i den filmen!

Takk for tilbakemelding!

Lignende tråder

1. Trenger tilbakemeldinger!
    Av Happy i forumet Introer og logoer
    Svar: 20
    Siste tråder: 4th February 2006, 13:53
  2. Google Earth: Kjekt for location scouting?
    Av Westad i forumet Generelt
    Svar: 5
    Siste tråder: 19th July 2005, 00:54
  3. Ny muzzleflash, tilbakemeldinger?
    Av MiniMan i forumet Visuelle effekter
    Svar: 18
    Siste tråder: 1st May 2005, 00:32
  4. Rød Rose, tilbakemeldinger.
    Av Ustabil-Kim i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 38
    Siste tråder: 14th February 2005, 22:14
  5. Ymse kjekt-å-vite