Den ble litt lang, men artig ;D
Mitt bidrag til reklamefilm konkurranse for komplett.no.
Fant ut av konkurransen et par timer før konkurransens frist, så brainstorma i 5 min før jeg improviserte filmingen og gjorde post så raskt som mulig.. ble litt surring mellom FCP og AE men gikk relativt raskt.
Rakk ikke finne/lage musikk og lydeffekter til div. bevegelser, og lyden er litt såså ettersom intern kameramikrofon ble brukt.. men hadde vært artig å få litt feedback allikevel =)
YouTube- Komplett.no - Commercial Contest Contribution
Den ble litt lang, men artig ;D
Ideen er enkel, men god, så snutten ble ganske artig. Som du selv nevner så mangler den musikk og det tror jeg kunne gjort at det morsomme kommer bedre frem. Kunne vært kortet ned noen steder. Men alt i alt bra og artig. Spesielt med så liten tid du hadde på deg.
Jeps, mer eller mindre det jeg la til på info for komplett.no å lese..:
"<<Ettersom tidsfristen var et par timer unna da jeg fant ut av konkurransen, vil jeg bare legge til at post produksjon ikke er mer enn 70% fullført.. Musikk, lydeffekter til div bevegelser og mulig korte ned noen av klippa er noe av det som ikke ble gjort. Ta med i vurderingen at reklamens effekt blir en del tydeligere/sterkere med audio elementer som senere kan legges til.. >>"
Anyhow, håper på det beste =P
Takker for respons =)
Bokmerker