Orker ikke si noe om musikkvideoen nå, men kan gi deg litt kritikk på promoen til Kongshaugfestivalen
Kult åpningsbilde med mikrofonen. Neste klipp med fot som tramper i takt blir nedtur, fordi du ser det kun er to tramp før han gir seg. Du kunne lurt deg unna med å klippe (og ikke krysse) før man legger merke til at personen stopper. Teksten med Kongshaugfestivalen syns jeg ser veldig cheesy ut, veldig likt MacGyver-teksten i introenSyns ikke det passet så godt her, jeg ville nok prøvd å gjort det litt annerledes, og i hvert fall ikke så treigt.
Generelt skulle jeg gjerne sett promoen fargekorrigert på en litt annen måte, men det er smak og behag. Til å være promo, syns jeg den har alt for lite liv i seg til å vekke noe engasjement fra min side. Mange av klippene er lange og med relativt lite "action". Låten når aldri noe skikkelig høydepunkt, noe som etter min mening gjør den til et upassende låtvalg for en slik promo. Ellers er det jo kult i slutten med at du bruker plakaten til å vise praktisk informasjon, og kul touch med at nettadressen føler med når du "panner" bort, men det hadde vært ekstra kjekt om nettadressen var helt på midten av skjermen på den vertikale aksen![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Syns ikke det passet så godt her, jeg ville nok prøvd å gjort det litt annerledes, og i hvert fall ikke så treigt.

Bokmerker