Til å bare ha filmet i tre uker er dette ganske bra![]()
Hvis du vil ha konstruktiv kritikk, så syntes jeg du burde hatt litt flere spesial effekter, som f.eks blod til den første filmen.
Uansett, bra jobba![]()
hadde vert gøy og få litt konstruktiv kritikk på filmene mine..![]()
har bare filmet i 3 uker elns.. men ja hehe..
kamera: 7d
linse: 50 mm 1,4
her er link til chanelen min på youtube: http://www.youtube.com/user/PeepHoleMedia
på forhånd takk![]()
Til å bare ha filmet i tre uker er dette ganske bra![]()
Hvis du vil ha konstruktiv kritikk, så syntes jeg du burde hatt litt flere spesial effekter, som f.eks blod til den første filmen.
Uansett, bra jobba![]()
takk du! ja men jeg har ikke orket og legge på spesial efekter, det var bare en liten "tulle" film jeg og noen kompisser lagde..![]()
Uansett, jeg synest det så veldig proffesjonelt ut![]()
Likte photoshoot-greia best. Veldig kul.
Stopping rule hadde veldig kul location forresten, hadde vært 10x fetere med litt fargekorrigering. Ellers mener jeg du burde gjort noe med det slaget han får i magen, det så rett og slett latterlig ut. Du kunne fint klippet til ryggen av han som ble slått når han ble truffet, hadde sett mer ekte ut. Ellers veldig bra til å ha holdt på i 3 uker.
http://www.youtube.com/watch?v=ZvQiVbivZ8I sjekk ut den siste editen vår!
nice! 0.35 var episk! just saying. Ble kanskje litt mye slowmotion, kunne godt ha noen klipp der det ikke var slowmotion på håppa. Ellers sykt bra, masse fine utsnitt og bilder.
Veldig fin slowmotion! Jeg har 550, sigma 30mm 1.4 og redigerer i FCP, min slowmotion ser ikke så bra ut! Hva gjør du for å få det så gjevnt og fint?
ser den ass. men det som er at de som kjører sykkel der de er ikke så sykt flinke.. så og ha det meste i slowmotion gjorde det veldig mye bedere.. pluss dubstepen i bakgrunnen som gir en bra feel over det hele
har lastet ned en pluggin som brukes til og sakke ned ting sykt.. tror det på filmen var 600 eller 800 fps ..
har lastet ned en pluggin som brukes til og sakke ned ting sykt.. tror det på filmen var 600 eller 800 fps ..[/QUOTE]
Hva heter pluginen? Sinnsykt kult!
Bokmerker