Siden dere ikke har lagt noe arbeid ned i dette uansett, så blir du vel ikke sur for at jeg maltrakterer filmen deres heller. Dette fungerte ikke på noen nivåer. Jeg har aldri i mitt liv opplevd så trege to minutter. Det er ingen utvikling her. Alt går drittreigt. Alle kameravinklene krever revurdering, eller vurdering i det hele tatt. Dette er virkelig en slik film man håper skal være tull bare så det ikke skal være så tragisk når man skjønner at noen faktisk gikk inn for å lage det på denne måten.
Prøv å sett dere inn i å tenke hva folk vil se og høre. Vil folk se nitten dårlige utsnitt av en hengslete drittunge gå rundt i huset sitt med den dårligste hjemmevideolyden i manns minne? Tenk også på klippen. Det er ikke et eneste naturlig klipp i hele filmen: Alt føles vondt og stakkato. Det er min personlige mening om filmen, men det kan godt hende at noen selvskadere tar glede i å se på dette. Det er så klart formildende at dere ikke har brukt noe tid på dette - kvaliteten blir jo alltid deretter, men det forandrer ikke smerten ved å se på den. Hvorfor skal dere lage en film dere ikke nedlegger noe arbeid i i utgangspunktet?
Prøv å ta dere på tak neste gang og gjør alt stikk motsatt av hva dere gjorde på denne filmen.
Bokmerker