Viser resultater 1 til 6 av 6
    Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2009
    Svar
    17

Standard Kort Film: Paranoid

Hei ville gjerne hatt tilbakemedling på en av mine/våres første kortfilm her i Flash Films.

http://www.youtube.com/watch?v=yY2KYBaHqBw

Setter pris på feedback!
    Mvh ~ Flash Films

Lieutenant Junior Grade tAke sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Svar
    51

Standard

En "intro" skal få deg til å se filmen, mens den her fikk meg heller lyst til å ta en ibux. Ganske enkelt konsept du har og det fungerer jo, kunne tenkt meg noen andre vinkler på filmingen din også så det blir litt mer variert. Lyden var ikke værst foruten all støyen når det ikke skjedde noe (er det kun her? -hva slags mic bruker du?). Som du sier så er det jo den første filmen deres og øvelse gjør mester

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2009
    Svar
    17

Standard

Takker for svar, ehm, miccen er intregert i kameraet mitt som er et 4-5 års gammelt mini-dv kamera fra sony, ikke store greiene, målet med filmen var egentlig å teste ut litt kameravinkler... selv så syns jeg slutten blei litt rar, når han figuren løp med øks syns ikke det blei så bra, men måtte improvisere akk. det der... Men neste gang så skal vi arbeide mere med et mer solid manus og bruke MYE lengre tid på filme, denne var bare filmet, redigert på en 4 timers tid inkuldert skriving av manus... Men ellers takk for kritikken

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard

Siden dere ikke har lagt noe arbeid ned i dette uansett, så blir du vel ikke sur for at jeg maltrakterer filmen deres heller. Dette fungerte ikke på noen nivåer. Jeg har aldri i mitt liv opplevd så trege to minutter. Det er ingen utvikling her. Alt går drittreigt. Alle kameravinklene krever revurdering, eller vurdering i det hele tatt. Dette er virkelig en slik film man håper skal være tull bare så det ikke skal være så tragisk når man skjønner at noen faktisk gikk inn for å lage det på denne måten. Prøv å sett dere inn i å tenke hva folk vil se og høre. Vil folk se nitten dårlige utsnitt av en hengslete drittunge gå rundt i huset sitt med den dårligste hjemmevideolyden i manns minne? Tenk også på klippen. Det er ikke et eneste naturlig klipp i hele filmen: Alt føles vondt og stakkato. Det er min personlige mening om filmen, men det kan godt hende at noen selvskadere tar glede i å se på dette. Det er så klart formildende at dere ikke har brukt noe tid på dette - kvaliteten blir jo alltid deretter, men det forandrer ikke smerten ved å se på den. Hvorfor skal dere lage en film dere ikke nedlegger noe arbeid i i utgangspunktet? Prøv å ta dere på tak neste gang og gjør alt stikk motsatt av hva dere gjorde på denne filmen.

Lieutenant Junior Grade tAke sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Svar
    51

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang Vis post
    Siden dere ikke har lagt noe arbeid ned i dette uansett, så blir du vel ikke sur for at jeg maltrakterer filmen deres heller. Dette fungerte ikke på noen nivåer. Jeg har aldri i mitt liv opplevd så trege to minutter. Det er ingen utvikling her. Alt går drittreigt. Alle kameravinklene krever revurdering, eller vurdering i det hele tatt. Dette er virkelig en slik film man håper skal være tull bare så det ikke skal være så tragisk når man skjønner at noen faktisk gikk inn for å lage det på denne måten. Prøv å sett dere inn i å tenke hva folk vil se og høre. Vil folk se nitten dårlige utsnitt av en hengslete drittunge gå rundt i huset sitt med den dårligste hjemmevideolyden i manns minne? Tenk også på klippen. Det er ikke et eneste naturlig klipp i hele filmen: Alt føles vondt og stakkato. Det er min personlige mening om filmen, men det kan godt hende at noen selvskadere tar glede i å se på dette. Det er så klart formildende at dere ikke har brukt noe tid på dette - kvaliteten blir jo alltid deretter, men det forandrer ikke smerten ved å se på den. Hvorfor skal dere lage en film dere ikke nedlegger noe arbeid i i utgangspunktet? Prøv å ta dere på tak neste gang og gjør alt stikk motsatt av hva dere gjorde på denne filmen.
    Hehe slapp nå av :]
    Det er jo utrolig fint å kunne øve seg på ting hvis man har tid til det? Man blir jo bare bedre forhåpentligvis. Han la den vell ut her så han kunne få tips til hva som kunne gjøres bedre også. Du kommer med dine synspunkter men reagerte litt på måten du formulerte deg på.

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2009
    Svar
    17

Standard

Takker for svar begge to, er egentlig enig, men på en måte så har vi alltid problem med å komme opp med ideer, vi har jo lagd reversed filmene som funka greit men når det gjelder kort filmer er det litt værre å få til det bra, vi må nok lage noe flere filmer så vi før øvd oss litt til før vi legger det ut...

Lignende tråder

1. SxS kort adapter til SD-kort
    Av THX i forumet Kamera, lys, lyd og annet teknisk utstyr
    Svar: 6
    Siste tråder: 5th February 2009, 08:31
  2. Ny film: RobotBoy (kort animasjonsfilm)
    Av HenrikSolberg i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 16
    Siste tråder: 29th January 2008, 17:50
  3. starwars laser sverd film (kort) 3 sec.
    Av kristian-1993 i forumet Mobilvideo
    Svar: 13
    Siste tråder: 30th September 2006, 15:38
  4. Jørgen - Mini kort film av psykopatisk kvalitet
    Av Jeetkunedo i forumet Tilbakemeldinger på filmene dine
    Svar: 4
    Siste tråder: 16th September 2006, 22:41
  5. Inspirasjon til et paranoid skuespill
    Av Melwasul i forumet Regissørenes og manusforfatternes forum
    Svar: 2
    Siste tråder: 14th January 2006, 19:52

Regler for innlegg