Hva i all verden er det du snakker om Ekksplotsjon Bang Studios? Det er Plecto som sliter med å laste opp en film. Off-topicen slutter der.
Kom med tilbakemeldinger på "Bare Erik".
Nope. Not off topic.Litt off-topic nå kanskje Hehe.
You tube har noge der kalles You Tube Director Account.
Prøv at få en sådan, og du måske lige gerne få laste op din movie.
Hva i all verden er det du snakker om Ekksplotsjon Bang Studios? Det er Plecto som sliter med å laste opp en film. Off-topicen slutter der.
Kom med tilbakemeldinger på "Bare Erik".
Da har jeg endelig fått sett den selv, og inntrykket:
En god film, imponerende med budsjett og tidsbruk. Kameraføringen ble kanskje litt for mye håndholdt, hadde vært greitt med litt roligere kameraføring i noen av scenene. Hadde også problemer med å høre dialogen i et par av scenene. Men generelt syntes jeg det var en meget god film, og håper å få sett mer snart.
bra filmen ide med steadicam her og der,men bra.Jeg Så at dama som lå i badekaret pusta.eller er det bare vannet?sminka dere henne? :P
15,4" MacBook Pro-2,4 GHz / Nikon D5100
Bazinga!
Ja, hun ble sminka ja. Hun pustet ikke. Det var bare vannet som gikk frem og tilbake. 8)
I dream for a living"
-Steven Spielberg
Veldig veldig bra! ventet egentlig på at hun skulle blunke når hun lå i badekaret men det gjore hun ikke...i motsetning til langfilmen om hamelet, hvor han faktisk blunker når han blir drept, men uansett veldig bra story og skuespillet var ikke så værst heller...stå på!![]()
terningkastet vipper mellom 5 og 6...men storyen dro den opp til 6.![]()
ony vx2100
Deathlense fisheye
Røde videomic
sony vegas 7
Tusen takk![]()
I dream for a living"
-Steven Spielberg
hvordan fikk dere til sminken :?: noe hvit sminke ,eller :?:
15,4" MacBook Pro-2,4 GHz / Nikon D5100
Bazinga!
Det er noen form for hvit sminke ja. Husker ikke helt hva som ble brukt.
I dream for a living"
-Steven Spielberg
Bokmerker