Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 16
    Ensign
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    24

Standard Kortfilm: Capture

Her er kortfilmen Capture, laget av meg og tre til.
    Gi gjerne både ris og ros =)

Se Capture

ADD: Vi vant Polvotten med denne =)

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

hvor i all verden er det kunstneriske blitt av hos alle?

HVORFOR I ALL VERDEN BRUKER DERE YOUTUBE TIL FILMEN DERES!!!

det er seriøst helt latterlig, jeg så 2 sekunder av filmen deres før jeg slo av, det kan godt hende det er en bra film, men hvis den ikke havner i ordentlig kvalitet, kommer jeg nok aldri til å se den.
    Dette gjelder ikke bare dere, så ikke ta det som et direkte angrep mot deres film. jeg er bare rett og slett dritt lei av at folk bruker youtube til filmer.

det er helt ok dersom youtube filmen viser klipp som når biler krasjer eller andre "lucky shot" klipp. Men for all del, dere har jo lagt arbeid i en kortfilm, også ødelegger dere hele greia med youtube.

virker som alle har mistet respekten for det visuelle i film, når det er det som er det absolutte viktige til syvende og sist.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Ensign
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    24

er enig i at starten ikke blei som så bra men du kan ikke si at den ikke er kunstnerisk om du ikke ser resten, vær så snill å se litt til av den så endrer du nok mening.

- laster opp nå med bedre kvalitet =)

EDIT: Vi har forresten fått flere tilbakemeldinger og mange morsomme oppfatninger av blant annet slutten.

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

grunnen til at jeg stoppet etter 2 sekunder var kvaliteten, ikke innholdet.

Ensign
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    24

såbra =) se nu da

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Hu jenta var da ganske snerten da.

Likte film ideen godt også, hun var da en veldig flink fotograf da. Og så veldig bra bilder det engangskamera tok også:P

Men vetke om det bare er hos meg da, men musikken var grei og kom i begge ørepluggene mine, men når det ikke var musikk og bil lydene kom frem så var alt på venstre side og helt stumt i høyre.
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

assa... det jeg forsøkte å få frem, var det at youtube i seg selv er møkkakvalitet. det går ikke å oppnå fordøyelig kvalitet på youtube når man har laget en kortfilm, musikkvideo, trailer, teaser etc.

En kunstner maler ikke et bilde, for å så scanne det og printe ut med en printer og henge på veggen, han henger jo opp orginalen eller lager kopier så bra som mulig av det.

EDIT: ser nå dere har lagt ut i quicktime =) kommer snart med tilbakemelding =)

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Mulig jeg ikke fulgte med fordi jeg satt og ble plaga av Degrør, men jeg skjønte ikke kvisten. Så hun er blitt tatt bilde av med sitt eget kamera? Wowza! Det må da være noe mer til det enn det? Så fort som hun tok bilder, så prøvde hun vel ikke akkurat å få til noe fint? Syns hun i alle fall kunne satt seg på huk og sikta litt før hun knipsa det inn i evigheten. Det var vel dessuten ingen storyline her? Hva skulle hun, hvorfor var hun så trist? Elendig dramaturgi. Ideen i seg selv kan nok utvikles til å bli noe, men nå er filmen en plagsom liten sak uten spenningskurve og med irriterende klimpremusikk.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Modum
    Svar
    76

Filmen var ganske bra den, men lurer litt på det samme som Kenny Wang her, hvor er det hun skal? Og hvorfor er hun så trist? Ikke akkuart noe jeg fikk svar på i denne filmen.

Ensign
    Medlem siden
    Jun 2007
    Svar
    24

Det er meningen at du skal finne ut selv hva som skjedde og hva som har skjedd, det er meningen at din fantasi skal fylle inn det som mangler.

Noen har tolket filmen som at hun "fant seg selv".

Så hun er blitt tatt bilde av med sitt eget kamera?
    Hun fant et kamera, det var ikke hennes.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •