Viser resultater 1 til 5 av 5
    Cadet 3
    Medlem siden
    May 2007
    Svar
    6

Standard (Kortfilm) The Loner

Hei, dette er en liten "kortfilm" jeg har laget. Jeg har ikke fått firewire kabelen min ennå så dette der er en versjon med lav kvalitet. "Mobilkvalitet". Men jeg vil gjærne få høre hva dere syns om den. For å være helt ærlig så er all handling improvisert. Fra både skuespiller og regissør.

Hva synes dere?
    Hav er bra? Hva er dårlig?

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=M9LfAZ1UVkY[/ame]

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,205

Enda en kandidat for den gjeveste prisen på forumet om dagen: "This has nothing to do with anything". Du burde kanskje venta til du fikk firewire-kabelen din? Det er ekstremt irriterende (og slitsomt) å se på noe som konstant virker som det er i ufokus. Men jeg mistenker at det er like greit at man ikke så hvordan skuespilleren oppførte seg. Filmet du dette på en pc-skjerm? - det ser noe snodig ut...

Kan ikke gi noe særlig mer tilbakemelding til dette, fordi da må jeg gjette meg fram til hvordan skuespilleren reagerte, og det har jeg ingen planer om klokka halv fire på natta. Men utelocene var gode, de fikk filmen til å ikke virke som en hagefilm. Er det hjembygda?

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Porsgrunn, Telemark
    Svar
    105

Enig med Wangen. Virker som du har lagt inn filmen og så filmet filmen på pc skjermen :roll:
    ww.KillerApeProductions.com

Cadet 3
    Medlem siden
    May 2007
    Svar
    6

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Filmet du dette på en pc-skjerm? - det ser noe snodig ut...
    Heh, nei. Hadde jeg hatt filmen på pc-en så hadde jeg vel ikke trengt å filme den pånytt for å få den på pc-en igjen :P Jeg filmet videokameraet med mobilen. Det er nå den eneste måten for å få noe som helst på pc-en. Det blir helt forjævlig kvalitet, ja, men det er værdt det for min del. Det er så morro å redigere

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Men utelocene var gode, de fikk filmen til å ikke virke som en hagefilm. Er det hjembygda?
    Jupp, det er hjembygda mi. En liten bygd på 250 pers. Jeg ville filme her i området for å få forsterket følelsen av ensomhet. Legg merke til at det er ingen biler ute å kjøre. :P

Cadet 3
    Medlem siden
    May 2007
    Svar
    6

bump

flere komentarer?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg